مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کشور در دهدشت برگزار شد

به گزارش افق دنا به نقل از فارس؛ سید حسین گنجی‌‌پور در آئین اختتامیه این مسابقه اظهار کرد: مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کورس استقامت با حضور ۲۲ استان به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری در استان کهگیلویه و بویراحمد شهر دهدشت برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کهگیلویه افزود: این مسابقه در رده‌های سنی متفاوت با حضور ۶۷ ورزشکار از استان‌های زنجان، تبریز، همدان، اصفهان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی عنوان کرد: ورزشکارانی با سوابق قهرمانی آسیایی و کشوری در این مسابقه رکاب زدند.

گنجی‌پور تصریح کرد: این مسابقه به طول ۷۰ کیلومتر جاده بهبهان_خیرآباد ناصر به صورت مسیر رفت و برگشت برگزار شد و آقایان محمد گنج‌خانلو از تیم فولاد مبارکه اصفهان نفر اول، محمدحسن رئیسی از تیم فولاد مبارکه اصفهان نفر دوم و حسن سیف‌الله از تبریز رکاب زن سوم این مسابقه شدند.

وی نفر چهارم تا دهم این مسابقه را به ترتیب آقایان علی‌اصغر موسی‌زاده، فرشید صلاحیان از کازرون، کیارش نادری از تیم فولاد مبارکه اصفهان، نیما ناطقی از اصفهان، نوید امینی، علی احمد شفیعی از بندرانزلی و مجتبی زینلی از استان فارس عنوان کرد.

گنجی‌پور افزود: اصغر موسی‌زاده، رکاب‌زن کوهستان را در این مسابقه از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین در رده سنی پیشکسوتان آقایان مجتبی زینلی از استان فارس، حامد سیفی‌کاری از همدان و سهراب پیلتن نیز عنوان اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان کهگیلویه نفرات برتر استانی این مسابقه را به ترتیب حسن جعفری و محمد عزیزی عنوان کرد.

گنجی‌پور در ادامه صحبت‌های خود گفت: اجرای چنین مسابقه‌ای در جاده‌های آزاد و بدون مسدود کردن مسیر، جز با همکاری نیروهای انتظامی و مجموعه حافظان ناحیه مقاومت بسیج امکان‌پذیر نبود.

وی از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها علی‌رغم وعده‌هایی که داده بودند از جمله دفتر نماینده در مجلس شورای اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلایه کرد و گفت: ما زیاران چشم یاری داشتیم، اما برخی ادارات در حد کله‌قندی که مصوب بود همکاری نکردند.

وی از سایر ادارات که همکاری خوب و همه‌جانبه داشتند تقدیر و تشکر کرد.

بنا بر این‌گزارش؛ در اختتامیه این مسابقه با حضور مسئولان به نفرات برتر جوایز نقدی و مدال قهرمانی اعطا شد.

تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *