سید منصور تقوی مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه: آماده همکاری با مجموعه بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا هستیم

بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه آمادگی خود را برای همکاری با مجموعه بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا،دکتر سید منصور تقوی رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛با توجه به موافقت فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه، بسیج جامعه پزشکی این شهرستان آمادگی خود را برای همکاری با مجموعه بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا اعلام کرد.

وی افزود؛این همکاری در زمینه بیماریابی در مبادی ورودی شهرها و همچنین آموزش گروه های هدف و یا در هر زمینه ای که لازم باشد خواهد بود.
سید منصور تقوی در ادامه افزود؛بسیج جامعه پزشکی معتقد است که چون پرسنل بهداشت و درمان بخصوص کادر خدماتی،بهیاران و پرستاران سهم بیشتری در درمان بیماران دارند توجه ویژه برای حفظ جان آنها و خانواده‌های آنها باید در اولویت قرار بگیرد که این مهم با افزایش تجهیزات حفاظتی برای این عزیزان محقق خواهد شد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه در پایان افزود؛همچنین ما اعتقاد داریم با توجه به اینکه در یک شرایط منحصر به فردی قرار گرفته ایم حجم کاری و فشار روحی خاصی را پرسنل درمان متحمل می شوند لذا آحاد مردم و دستگاه های دولتی و حاکمیتی می بایست نگاه ویژه ای را برای این مدافعان حریم سلامت تدارک ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *