هدر رفت هزار لیتری آب شیرین در جاده طولیان!/مسئولان آبفا کجایند؟

از آنجا که هر لیتر آب شیرین در جای جای این استان هنوز آرزوی عده ای از مردمان  ماست اما در اتفاقی جالب برای چندمین بار در دو سه ماه اخیر بعلت ترکیدگی شاه لوله آب در جاده طولیان شاهد هدر رفت روزانه هزار لیتری آب شیرین هستیم.

به گزارش حرف مردم، با توجه به کمبود آب و وضعیت خشک سالی در استان و این که هنوز در بعضی از نقاط استان بعلت محرومیت بیش از حد از نبود آب شیرین لوله کشی محروم هستن و با جمع آوری آب سطحی روزگار سر می کنند ولی انگار ترکیدگی شاه لوله آب روستای طولیان و هدر رفت روزانه هزار لیتری آن که از کنار جاده این روستا به سمت دهدشت می گذرد برای مسئولان آبفا از درجه اهمیت آنچنانی برخودار نیست!!

در گفتگویی که مهندس جفتا مدیر آبفا روستایی با پایگاه خبری تحلیلی حرف مردم داشت، از نبود اعتبار برای بازسای  لوله کشی آب شیرین این روستا خبر داد.

در ادامه مهندس جفتا گفتن که بعلت فشار زیاد آب وقدیمی بودن لوله کشی که نیاز به تعویض خط لوله دارد، شاهد ترکیدگی شاه لوله برای چندمین بار متوالی در چند وقت اخیر می باشیم و در همین راستا دوبار نامه نگاری به استان برای حل این مشکل صورت گرفت که متاسفانه بی نتیجه بود و فعلا اعتباری در این خصوص برای تعویض خط لوله حدود ۹۰۰متری، اختصاص ندادند و مجبور به رفع نقص موقتی هستیم.

قطعا صحبت های مدیر آبفا و مسئولان استانی در خصوص این حجم از هدر فت آب که این بار به چند روز می رسد نمی تواند دلیلی قانع کننده باشد تا زمانی که اعتباری در این خصوص برای بازسازی خط لوله صورت بگیرد و با توجه به اینکه مدیران دستگاه های مختلف باید به فکر اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هدر رفت منابع باشند، هرگونه کوتاهی در چنین مسائلی بی تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری آنان را نشان می دهد.

تصاویر تکمیلی

20161114_164412

20161114_164450

 

20161114_164519

20161114_164648

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *