سوختگی ۱۰۰ درصدی جوان ۲۵ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی در دنا

به گزارش افق دنا به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ جهانبخش وحدت نژاد در این خصوص گفت : این حادثه که در روستای معصوم آباد کریک و بر اثر نشت گاز بخاری رخ داد، ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه به مرکز پیام(دیسپچ) اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و بلافاصله آمبولانس پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دشت بازار سیسخت(آقایان کاووس صالحی و محمد رستمی) و جاده ای پاتاوه (آقایان بادان فیروز و علیپور) به محل حادثه اعزام شدند که بعد از ۱۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند و اقدامات اورژانسی شامل رگ گیری، مایع درمانی، پک و پانسمان سوختگی، مدیریت راه هوایی و اکسیژن درمانی مصدومان انجام شد و با مهارت پرسنل اورژانس ۱۱۵ در کمتر از ۲۵ دقیقه مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی ره یاسوج تحویل داده شد.

وحدت نژاد افزود: متاسفانه در این حادثه پسر جوان خانواده که حدود ۲۵ سال سن دارد دچار سوختگی ۱۰۰ درصد شده و حال عمومی وی نامطلوب و وخیم است.

وی تصریح کرد: حال عمومی مادر مطلوب است و دچار سوختگی جزئی شده هست. همچنین پدر خانواده متاثر از این حادثه دچار ناراحتی قلبی گردید که با اقدامات درمانی و حمایتی پرسنل اورژانس به بیمارستان منتقل گردیدند.

وحدت نژاد در پایان اظهار داشت: از مردم عزیز خواهش داریم با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی در ساختمان‌ها و منازل مسکونی، نسبت به رعایت هشدارهای ایمنی نهایت جدیت و حساسیت را بخرج بدهند تا شاهد روی دادن حوادث ناگواری در این خصوص نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *