مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه خبر داد ؛ احتمال بازگشت برخی محدودیت ها در راستای مقابله با کرونا

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه گفت: چهارمین جلسه کمیته اپیدمیولوژیک کووید۱۹در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان  شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه سه بخش بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: به استناد مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات واماکن عمومی ، ادارات شهرستان می بایست استفاده از ماسک را برای مراجعین و پرسنل اجباری کنند.

طیب زادگان ادامه داد: در این جلسه مقرر شد واحد های بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان نسبت به شناسایی مناطق پرخطر توجه ویژه ای داشته و عملکرد روزانه خود را در این زمینه به حوزه مدیریت ارائه نمایند.

وی افزود:  همچنین در این جلسه، نظارت بر امور مربوط  به  پی گیری و مراقبت بیماران کرونایی توسط مراقبین سلامت و بهورزان به واحد گسترش شبکه محول شده و این واحد موظف به ارائه گزارش روزانه خود در این راستا به حوزه مدیریت شبکه گردید.

طیب زادگان ضمن تاکید بر ضرورت حل مشکل نیروی انسانی نقاهتگاههای شهر دهدشت افزود: این مهم به همت واحد گسترش شبکه طی روزهای آتی برطرف خواهد شد.

وی به برگزاری جلسه مشترک شبکه بهداشت ودرمان شهرستان با اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در راستای تشدید نظارت های لازم مقابله با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا احتمال بازگشت محدودیت هایی وجود دارد لذا از عموم مردم تقاضامندیم  که از حضور در اجتماعات شادی وعزا به جد خودداری نمایند و در صورت برگزاری مراسمات عروسی در تالارها بدون مجوز حوزه بهداشت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *