پیام تقدیر و تشکر فرماندهان سپاه فتح استان از مدافعان سلامت در مبارزه کرونا: درود بی‌پایان بر همه عزیزانی که در روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا از آسایش خود چشم پوشیده‌

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه ا… الخاصه اولیائه و هو لباس التقوی و درع ا… الحصینه و جنته الوثیقه

براستی که جهاد یکی از درها ی بهشت است که خداوند آنرا برای اولیای خاص خود گشوده است. جهاد جامه تقوی و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست. مولا امیرالمومنین علی (ع) الغارات ج۲ ،ص۴۷۴

سلام و درود به ساحت حضرت ولی عصر(ارواحنا له لفدا) و نایب بر حقش حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی و درود به ارواح مطهر همه شهدا و خاصه امام عظیم الشان شهدا حضرت امام خمینی رحمه ا…علیه

درود بی‌پایان بر همه عزیزانی که در روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا از آسایش خود چشم پوشیده‌ و برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود به مبارزه با ویروس کرونا پرداخته‌اید و یک بار دیگر اتحاد و دفاع از مردم و کشور در هر حوزه ای را نشان دادید.

اما انچه در این فضای فعلی ، همچنان بارقه های از امید و زیبایی را منتشر می کند عزم جهادگرانی است که همراه با نگهبانان زندگی ، پزشکان متعهد و پرستاران مومن، دلسوزانه برای سلامتی مردم تلاش و حماسه ای دیدنی را رقم زدید.

اینجانب مجددا ضمن ارج نهادن به تلاش‌های متعهدانه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و قدردانی از زحمات بی شاعبه ی شما جهادگران و یاوران مردم، در مسیر مبارزه با ویروس کرونا که به حق سربازان گمنام امام زمان(عج) می باشید، تقدیر و تشکر نموده و اطمینان می‌دهم که انشاءالله در ذیل عنایات امام هشتم علیه‌السلام و با تلاش و همکاری و پشتیبانی همه نهادها و دستگاه‌های حوزه امنیت، بهداشت و سلامت و همچنین شما بسیجیان و جهادگران مخلص که همواره حافظان امنیت جامعه بوده و هستید، بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ مان طی خواهد شد.

✳فَاللَّهُ خَیْرٌ حَفِظاً وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّحِمِینَ✳

با تقدیر و تشکر
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل

فرمانده سپاه فتح در پیامی ضمن تشکر از پزشکان و پرستاران از خدمات همه مدافعان و جهادگران سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *