کامرانی برای تایید صلاحیت، شهادتین را خواند/ واکنش فیاض بخش به شهادتین کامرانی: انشالله توبه شما قبول باشه

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت کرسی آزاد اندیشی با موضوع بررسی آرمان های انقلاب اسلامی با حضور دوچهره سیاسی آقایان دکتر کامرانی و دکتر فیاض بخش در دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.
به گزارش حرف مردم؛ امروز عصر مناظره سیاسی بین دو چهره سیاسی شهرستان کهگیلویه، آقایان دکتر کامرانی و دکتر فیاض بخش در دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد که، با استقبال گسترده دانشجویان روبه رو شد.
این مناظره که با موضوع بررسی آرمان های انقلاب اسلامی شروع شد که هرکدام از مناظره کننده ها در یک بازه ۱۰ دقیقه ای به تحلیل آرمان های انقلاب پرداختند که در ابتدا دکتر کامرانی به تشریح ماهیت انقلاب اسلامی و شعار اصلی انقلاب که همان استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی بود، پرداخت.
در ادامه صحبت های دکتر کامرانی و در توضیح اینکه آیا در جامعه امروز ایران آزادی و عدالت وجود دارد به انتقاد از شیوه کار شورای نگهبان پرداخت و معترض شد که چرا باید دو معلم و چهره سیاسی که از محبوبیت برخوردارند تایید صلاحیت نشوند؟
کامرانی که این چندسال بعنوان چهره جدید اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ در محافل سیاسی و دانشگاهی مطرح شد، تایید صلاحیت ها را بی ضابطه و خلاف قانون توصیف کرد و نکته جالب در صحبت های کامرانی جایی بود که گفت برای اینکه ثابت کنم التزام به دین دارم همین جا در حضور همه شهادتین می خوانم و که با صدای بلند در تریبون الله اکبر خواند که با واکنش جالب دکتر فیاض بخش رو به رو شد که به کنایه گفت؛ ان شالله توبه شما قبول شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *