راه اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی در شهرستان کهگیلویه+تصاویر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از راه‌اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی در بیمارستان امام خمینی( ره) دهدشت خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در خصوص راه اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی گفت: نقاهتگاه بیماران کرونایی با امکانات تخصصی و رفاهی کامل در ساختمان آموزشگاه بهورزی واقع در بیمارستان راه اندازی شد که بعد از ترخیص بیماران از بخش های عفونی و داخلی بیمارستان به این مکان منتقل تا ادامه روند درمان طبق پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت و درمان یعنی سپری نمودن دوران نقاهت انجام گیرد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ادامه تصریح کرد: این نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی توانایی افزایش تا ۷۰ تخت را دارا می باشد.

 وی در ادامه اظهار کرد: نقاهتگاه بیماران در دو مکان مهیا شده که نقاهتگاه شماره یک بیماران در ساختمان آموزشگاه بهورزی و شماره دو در بخش اعصاب و روان و برای پرسنل درگیر بیماری کرونا دو مهمانسرا واقع در بیمارستان تدارک دیده شده است.

 دکترطیب زادگان در خصوص خدماتی که در این نقاهتگاه ارائه می شود تاکید کرد: در این نقاهتگاه روزانه بیمارانی که دوره درمان را طی کردند ویزیت و خدمات درمانی توسط کادر درمان و مراقبین سلامت ارائه می شود و توسط نیروهای حراستی به صورت شبانه روز محافظت و تغذیه آنها توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام می گیرد.

 وی در پایان از تلاش و همت همکارانی که در راه اندازی این نقاهتگاه و همکاری های صورت گرفته در خصوص مبارزه با بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمود و اذعان کرد: مجموعه بهداشت و درمان با تمام توان در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان آماده و به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت هستند امیدوارم که مردم شهرستان با همکاری با مجموعه بهداشت و درمان و عزمی بسیارمحکم، در جهت شکست این ویروس اقدام نمایند.

 w2_91646

w4_91648

w7_91651

w6_91650

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *