فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری عنوان کرد:خون شهید حاج قاسم سلیمانی دوباره انقلاب را بیمه کرد/اجرای ۵۶ عنوان ویژه برنامه در دهه فجر در کهگیلویه

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجرای ۵۶ عنوان برنامه در دهه فجر امسال در کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب سلامی و در تشریح برنامه های دهه فجر امسال در جمع خبرنگاران، گفت: دهه فجر امسال بعلت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی خاصی دارد و خون شهید بزگوار حاج قاسم سلیمانی مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس دوباره این انقلاب را بیمه کرد و در ایک دهه فجر امسال برنامه های بزرگداشت این شهید والامقام در شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ محقق زاده با بیان خدمات نظام اسلامی به جامعه از رسانه ها بعلت نقش محوری در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی در جامعه، خواست تا این دستاورد های نظام را به نسل جدید بیشتر نشان دهند تا این نسل از برکات و خدمات این نظام ارزشمند مطلع شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه در ادامه گفت: در دهه فجر امسال ۵۶ عنوان ویژه برنامه در سطوح مختلف بسیج و در تمام نقاط این شهرستان برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان به برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری ۳۰ عنوان نشست بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با ائمه جمعه، اشاره کرد.

ایشان از برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع گام دوم انقلاب به نمونه دیگری از ویژه برنامه‌های دهه فجر در شهرستان نام برد.

محقق زاده افزود: به منظور کمک به مناطق محروم تیم بسیج جامعه پزشکی  به دیشموک اعزام خواهد شد و به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه در ادامه یادآور شد که؛کارگاه آموزش فرهنگ عمومی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جشن انقلاب در مدارس، ویژه برنامه اجرای سرودهای خیابانی، مسابقات بومی محلی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

محقق‌زاده تصریح کرد: تورهای ایست و بازرسی و تشکیل گشت‌های عملیاتی اجرا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی ناظر یک با همکاری نیروی انتظامی، برگزاری کارگاه آموزش مشاغل خانگی و همایش مادران آسمانی به دیگر برنامه‌ها نام برد.

محقق‌زاده گفت: به مناسبت دهه فجر ۵ یادواره شهدا در حوزه پایگاهی و ۲ مورد در قالب آبروی محله برگزار خواهد شد.

این مسوول از اجرای رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی(ع)، تشکیل مجمع عالی بسیج شهرستان، شرکت بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه
برپایی ایستگاه سلامت و میز خدمت در نماز جمعه به دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج نام برد.

محقق‌زاده گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی، نشست‌های پیشگیری از اعتیاد در مدارس، آموزش معارف و مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر و نشست سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین در روزهای دهه فجر اجرا خواهد شد.

محقق‌زاده افزود: تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌ها و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی همزمان با ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *