بی توجهی به شهرستان برای رای!

شست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه و در سومین روز دهه فجر با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از مسؤولان اجرایی این استان در شهر یاسوج مرکز استان برگزار شد

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط در جهت توسعه کشور خدمت می‌کند، گفت: این استان ظرفیت‌های ارزشمندی در همه‌ی بخش‌ها، باغات و تولیدات که شامل پرورش آبزیان و گیاهان دارویی دارد.

کلانتری در ادامه افزود: بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش نیرو داریم، همچنین حدود هزار و ۴۷۶ پروژه اقتصادی، گردشگری و عمرانی در سطح استان که از اعتبارات امسال سهم دارند و هزار و ۴۱۰ میلیارد اعتبار برای پروژه‌ها داده شد.
کلانتری با بیان اینکه عمق محرومیت استان به دلیل توپوگرافی منطقه‌ای است، گفت: به مناسبت دهه فجر حدود ۳۸۴ طرح و پروژه به بهره برداری و عملیات اجرایی شروع می‌شود، که از مجموع این طرح‌ها قریب به هزار میلیارد تومان هزینه شده و این طرح‌ها هزار و ۲۸۴ شغل ایجاد کرده است.
وی بیان داشت: حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن یاسوج – اقلید پیش بینی شده است، پروژه پاتاوه_دهدشت، بافت فرسوده و تأمین آب شرب روستاها نیز از پروژه‌های مهم استان هست.

نکته قابل توجه این نشست غیبت عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بود که بدلیل حضور در نشست های انتخاباتی در این جلسه حضور نداشت.

آیا نشست های انتخاباتی مهم تر از پروژه های این شهرستان بود آیا آقای هاشمی به مردم شهرستان خود بی توجه است که در چنین نشست مهمی شرکت نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *