واکنش محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به صحبت های دیروز یکی از منتقدین: با فحش و توهین جسارت و هتاکی،نمی توان کاری را از پیش برد/هرکس براساس معیارها و ارزش های نظام خودش را به مردم عرصه بکندتا مردم تصمیم بگیرند/مردم فهم دارندپس نیازی به قیم ندارند

موحد گفت: کاندیداهای مختلفی آمدند در عرصه انتخابات ورود کردندو رویه ها و مجاری قانونی را طی کردند و در صحنه رقابت حضور دارند.در این صحنه رقابت، قطعا مردم تحقیق می کنند ، تشخیص می دهند .امروز دیگه گذشته مثلا شما بخواهید جوانی را که آخرین نقطه دنیا را رصد می کند خودش بهتراز هرکسی بنده و جنابعالی را رصد می کندو به کمک اینترنت وفضای مجازی سر از هرچیزی در می آورند.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛در پی اظهارات روز گذشته در منطقه دشمن زیاری ، صبح امروز سید محمد موحد رد جمع مردم دوریزگان از توابع شهرستان کهگیلویه به اظهارات روز گذشته پاسخ داد.با تشکر از دست اندرکاران این نشست به آغاز دهه فجرونقش آن در پیروزی و تدوام انقلاب  پرداخت

بنابراین گزارش ،با بیان اینکه دهه فجر برای ملت ایران و محرومین جهان انفجار نور بوده و هستند و شاید بعداز چهل سال آثارفرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را مشاهده کنیم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: بعضی ها در اوایل سال ۵۸ می گفتند عمر انقلاب چندماه دیگر تمام است اما،نه تنها پیش بینی های دشمن و سست عنصر ها محقق نشد بلکه به سمتی در حرکت هستیم که این انقلاب انشاء الله  به انقلاب حضرت ولی عصر متصل خواهد شد واین وعده  محقق خواهد شد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: من نمی دانم چه وحشتی بعضی ها از حضور موحد دارند، واقعا دردشون ، مشکلشون و گیرشون چی هست ؟ چرا این همه حساسیت؟این همه نگرانی و استرس برای چیست ؟این همه فریاد وفغان، ای بیاید ای به داد برسید ؟شما مردم را عاقل می دانید یا نمی دانید؟ همین دو جمله را پاسخ بدهید

شما خودتان را قیم مردم می دانید ؟ و اگر معتقدید مردم فهم دارندپس نیازی به قیم ندارند  و آنها حتما نگاه می کنند به معیارهایی که نظام ورهبری نظام برای آنها تعیین کرده است و هیچ نیازی به این نیست که بشینید روی صندلی و هارت و پورت بکنید و شکم تون را پاره کنید،نیاز به این چیزها مردم ندارند ، چراکه مردم خودشان خیلی خوب همه چیز را می فهمند .

موحد با کنایه به اتفاقات روز گذشته گفت: هارت و پورت مشکل را حل نمی کند،بگویید مشکل خودتان کجاست ؟سخنان دیروزتان  را در کنار سخنان امروزتان بگذارید و اینها را یک مقایسه ای بکنیدببینید حرف دیروزتان دروغ بود یا حرف امروزتان دروغ است.

نامزدمجلس یازدهم گفت:مردم این حرف ها را کنار هم می گذارندو بررسی می کنند چه چیزی باعث شده بین این حرف های گذشته وامروزتان این همه فراز و فرود دیده شود.

موحد گفت: کاندیداهای مختلفی آمدند در عرصه انتخابات ورود کردندو رویه ها و مجاری قانونی را طی کردند و در صحنه رقابت حضور دارند.در این صحنه رقابت، قطعا مردم تحقیق می کنند ، تشخیص می دهند .امروز دیگه گذشته مثلا شما بخواهید جوانی را که آخرین نقطه دنیا را رصد می کند خودش بهتراز هرکسی بنده و جنابعالی را رصد می کندو به کمک اینترنت وفضای مجازی سر از هرچیزی در می آورند.

با فحش و توهین جسارت و هتاکی با قال و داد وامثال اینها دیگر نمی شود کاری را از پیش برد، هرکس براساس معیارها و ارزش های نظام خودش را به مردم عرصه بکندتا مردم تصمیم بگیرند.

 

نماینده ۵دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما دریک برهه ای از تاریخ نظام وانقلاب قرار گرفته ایم الان هم دهه مبارک فجر است در راستای همین دهه مبارک و در راستای وضعیتی که انقلاب مان داردنیاز به این داریم که یک مجلسی را داشته باشیم که به فرموده امام راحل باید در راس امور باشد،آن مجلسی باشد که مقام معظم رهبری فرمودند :مجلس باید برای دولت ریل گذاری کند،آن مجلسی را باید داشته باشیم که اقتدارش به گونه ای باشد که دولت احساس بکند این مجلس و نمایندگان آن بعنوان قوی ترین دستگاه ناظربر دولت حضور دارند و بتوانند دولت را در مراحل مختلف چه در رعایت موازین و قوانین وچه در اجرای قانون چه در خدمات به مردم آن مجلس قوی را دولت بعینه احساس کند.

نماینده بایددولت ازش حساب ببرد و دولت احساس کند قوی ترین دستگا درکنار آنها بر اجرای قانون نظارت می کنند و اجازه نخواهد داد رابطه های جایگزین ضابطه ها بشود ودوستی ها ورفاقت ها و چانی زنی های مباد جای نظارت را بگیرد.

One thought on “واکنش محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به صحبت های دیروز یکی از منتقدین: با فحش و توهین جسارت و هتاکی،نمی توان کاری را از پیش برد/هرکس براساس معیارها و ارزش های نظام خودش را به مردم عرصه بکندتا مردم تصمیم بگیرند/مردم فهم دارندپس نیازی به قیم ندارند

  • 2020-02-01 در t 17:48
    Permalink

    مخالفان شخصیت حقوقی شما دو گروهند ۱- عده ای در کنار شما بوده و از بی عدالتی و بی قانونی و ظلم هایی که در انتخابات گذشته چه در زمان تعیین صلاحیتها و چه در زمان رای گیری در حق دیگر کاندیدها روا داشتید آگاه بوده و امروز در سایه عذاب وجدانی که این سن به سراغ آنها آمده به دنبال فرصتی هستند تا که شاید کمی از گناهان و قصورات و انتخاب ناصحیح خود بکاهند ۲- عده ای هم پاسوز همین حربه های غیر انسانی شما در دوره های گذشته شده و روح و جسم آنها در سایه بی عدالتی که شما باعث و بانی آن بودید پژمرد ولی این گروه راحت تر هستند چرا که یاران دیروز شما بلندگوی امروز انها هستند و شما را به خداوند واگذار کرده اند ووووو شاید هنوز فکر می کنید در دورهای که محقق نمایده بود ملائک از آسمان اسم شما را برای پیروز انتخابات به تهران اعلاام کردند نه آقای محترم به گفته خودت شب دراز است و قلندر بیدار

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *