چهره اصولگرای بویراحمد و دنا خبر داد: هدایتخواه کاندیدای نهایی را معرفی می کند

شکرالله امامی از کاندیداهای اصولگرایان بویراحمد و دنا جزئیاتی از نشست شب گذشته در یاسوج و همچنین انتخاب گزینه نهایی این طیف سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس را بیان کرد.

 به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛روز گذشته کاندیداهای اصولگرای حوزه بویراحمد و دنا برنامه های خود را برای شرکت در انتخابات و حضور در مجلس شورای اسلامی به یک هیات داوری که به نظر می رسد از سوی ستار هدایتخواه معرفی شده اند اعلام کردند.

برخی رسانه ها از کاندیدای نهایی این طیف سیاسی در بویراحمد و  دنا رونمایی کردند و نادر منتظریان را کاندیدای نهایی اصولگرایان این حوزه معرفی کردند .

در همین خصوص شکرالله امامی از کاندیداهای اصولگرایان بویراحمد و دنا در گفتگو با رسانه ها در خصوص این نشست گفت: این نشست شب گذشته برگزار شد اما خروجی نهایی هنوز مشخص نشده است و ستار هدایتخواه باید کاندیدای نهایی را بر اساس نظرات هیئت داوری معرفی کند.

امامی گفت: در این نشست هر یکی از کاندیداها گزارشی از برنامه ها و توانمندی ها و پتانسیل های خود ارائه کردند و باید بر این اساس یک نفر از میان ما مشخص شود.

وی در خصوص خبرهای منتشرشده درباره انتخاب نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است و پس از اظهارنظر هدایتخواه که احتمالا امروز خواهد بود، معرفی می شود .

 

 

منبع: صبح زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *