اخبار ضد و نقیض در خصوص وضعیت مصدومان زلزله دیشب در گچساران

در اعلام دقیق وضعیت مصدومان حادثه زلزله دیشب در شهرستان گچساران از سوی مسئولان روایت های متفاوتی در رسانه ها اعلام شد.

 

به گزارش افق دنا؛ شب گذشته ساعت ۲۱ دقیقه بامداد زلزله‌ای به بزرگی ۲ / ۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری در فاصله ۱۸ کیلومتری شهرستان چرام و ۲۶ کیلومتری شهرستان گچساران و ۳۱ کیلومتری کهگیلویه گزارش شد باعث تا ساعاتی مردم این استان را دیشب با ترس و واهمه بگذرانند.

 

صبح امروز در خصوص وضعیت پنج مصدوم حادثه زلزله دیشب در گچساران نقل قول های متفاوتی از مسئولین شهرستانی و استانی در کانال های خبری استان منتشر شد بطوریکه در یکی از کانال های خبری استان به نقل از سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران منتشر شد که؛ از این‌ تعداد ۲ نفر که شامل یک‌ مرد و یک زن هستند، دارای جراحات‌ عمیق بوده و‌ جراحات مابقی مصدومان سطحی بوده است.

Screenshot_۲۰۱۹-۰۸-۰۵-۱۲-۴۹-۳۰-1

اما بعد از این خبر وحید محمدی تبار مدیرکل ستاد بحران استان در گفتگویی با یکی از رسانه های استان، در خصوص زلزله دیشب در گچساران، گفت؛ خوشبختانه هیچ گونه خسارات جانی گزارش نشده بود و به جزء در شهرستان گچساران ۵ نفر به صورت سطحی مصدوم شدند که آنها به دلیل ترس در حین فرار به درب و دیوار برخورد کردند، که به صورت سرپایی درمان شدند. و شخصاً به بیمارستان رفتم و چک کردم.

مسئولان استانی در این گونه حوادث باید اخبار دقیق و موثقی به گوش مردم برسانند و برای ابن منظور بهتر است که یک شخص یا واحد پاسخگوی رسانه ها و اذهان عمومی باشد تا اخبار متفاوتی در خصوص وضعیت پیشامده در رسانه ها منتشر نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *