فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه مطرح کرد: خط قرمز ما مدیریت کارآمد است/هنر مدیر بحران در اتخاذ تصمیم اثربخش آنی است

فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت: هر دستگاه عضو این شورا موظف است در دستگاه خود از بین همکاران تیم بحران تشکیل داده و اقدامات خود در این زمینه را به فرماندار گزارش دهد.

به گزارش افق دنا؛ فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه کمبود تجهیزات کم کاری مدیران در مواقع بحران را توجیه نمی کند افزود:از شاخصه های مدیر بحران قدرت تصمیم گیری انی و اثر بخش است ،وی استفاده حداکثری از ظرفیت موجود و ایجاد پل ارتباطی مدیر با فرادست وسایر دستگاههای همکار را از ضروریات مدیریت بحران خواند

علیرضا اتابک  در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در پی زلزله شب گذشته برگزار گردید اظهار کرد:مدیریت بحران در جایی که امکانات و تجهیزات اندک است تلاش مضاعف می طلبد و ازاین روی مدیریت بحران کهگیلویه حساس خواند.

فرماندار کهگیلویه گفت:مدیر بحران باید خود سعه صدر داشته باشد تا بتواند اوضاع نا ارام را مدیریت کند.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اولویت بندی و برنامه ریزی موارد پیش و پس از بحران در شهرستان گفت :هر دستگاه عضو این شورا موظف است در دستگاه خود از بین همکاران تیم بحران تشکیل داده و اقدامات خود در این زمینه را به فرماندار گزارش دهد.

اتابک گفت :مدیری که دغدغه مردم را نداشته باشد و نتواند عملا کاری انجام دهد از هر گرایش و پشتوانه سیاسی که باشد با او برخورد می شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه کم کاری به بهانه نبود امکانات توجیه پذیر نیست افزود:مدیران باید قدرت ایجاد ارتباطات و تعامل در سطح گسترده با بالادست و دستگاههای همکار را داشته باشند تا مواقع ضروری رفع مشکل نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *