سخنگوی شورا شهر دهدشت عنوان کرد: نگاه مسئولان به دهدشت نسبت به شهرهای همجوار متفاوت است/ تبعیض در تخصیص بودجه برای دهدشت

به گزارش حرف مردم،محمدحسین جمشیدی صبح امروز در نشست شورای شهر که با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شده بود با انتقاد از نگاه تبعیض‌آمیز مسؤولان استانی به شهرهای استان گفت: نوع نگاه مسؤولان به دهدشت نسبت به شهرهای همجوار متفاوت است.

سخنگوی شورای شهر دهدشت ادامه داد: در حالی که برای شهر گچساران سهمیه قیر رایگان به راحتی در نظر گرفته می‌شود به شهر دهدشت هیچ توجهی نمی‌شود.

جمشیدی گفت: بودجه شهرداری شهرهای همجوار با ۱۰۰ میلیارد بسته می‌شود این در حالی است که بودجه شهرداری دهدشت تنها ۲ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه نجات دهدشت در گرو توجه ویژه مسؤولان استانی و شهرستان است، تصریح کرد: از دکتر نیکبخت انتظار می‌رود در تخصیص بودجه نسخه شفابخشی برای شهرداری دهدشت بپیچد و شهرداری را از سرطان بدهکاری نجات دهد.

جمشیدی گفت:اگر چهره دهدشت طی سالیان گذشته هیچ تغییر پیدا نکرده ۷۰ درصد به فرمانداران برمی‌گردد که با عملکرد ضعیف خود نتوانستند به تخصیص بودجه شهرداری کمک کنند.

وی، ادامه داد: با روند بی‌تفاوتی به بودجه شهرداری تا ۲۰ سال آینده هم نباید انظار تغییر سیمای شهر داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *