در دیدار معاون وزیرارشاد با رئیس مجموعه خوشنویسان بلادشاپور مطرح شد: هنرمندان کهگیلویه منتظر یک خبر خوب باشند

رئیس مجموعه خوشنویسان بلادشاپور به تهران سفر کرد و به همت مهندس سید فرزاد نجات نیا با معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ” افق دنا ” رئیس مجموعه خوشنویسان بلادشاپور در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری دراین خصوص گفت: پس از بازدید مهندس سید فرزاد نجات نیا، که همواره در تلاش برای رفع موانع و مشکلات هنرمندان کهگیلویه علل الخصوص این مجموعه پیش قدم هستند ، از خانه خوشنویسان بلادشاپور، ایشان به ما قول دادند که نهایت همکاری را برای کاهش مشکلات و دغدغه های هنرمندان این شهرستان داشته باشند.

صاق حاج هاشمی افزود: بر همین اساس به همت ایشان دیداری با آقای یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ترتیب داده شد تا بتوانیم از طریق ایشان این مشکلات را به نحو احسن پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این نشست پس از بیان دغدغه ها و مشکلات هنرمندان و خانه خوشنویسان بلادشاپور معاون محترم وزیر ارشاد قول مساعدت خوبی در خصوص صدور یک مجوز به ما دادند که انشالله به زودی شاهد خبرهای خوبی برای هنرمندان خوشنویس کهگیلویه خواهیم بود.

رئیس مجموعه خوشنویسان بلادشاپور در پایان تصریح کرد: از تلاش ها و مساعدت مهندس سید فرزاد نجات نیا که همواره علاقه خود را به این مجموعه نشان دادند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

تصویر تکمیلی را در زیر مشاهده می کنید؛

حضور مهندس سید فرزاد نجات نیا در کلاس های آموزش خوشنویسی خانه خوشنویسان بلادشاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *