در واکنش به انتقاد از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: تاجگردون پست اینستاگرامی اش در مورد افزایش نرخ بنزین را پاک کرد/حمله کابران به صفحه اینستاگرامی تاجگردون

کابران فضای مجازی با حمله به صفحه اینستاگرامی تاجگردون و بخصوص مطلبی که تاجگردون برای افزایش بزنین زده بود، این مسئول بلندپایه و تاثیر گذار در افزایش نرخ بنزین را مورد هجمه قرار دادند.

به گزارش افق دنا؛ غلامرضا تاجگردون صبح امروز در صفحه اینستاگرام خویش در مورد بحث افزایش نرخ بنزین ، با بیان اینکه قیمتهای بنزین بنا به هزار دلیل می بایست اصلاح شود ، اما تنها زمان آن را در این مقطع مناسب ندانست .
انتشار این پست از سوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه در حالی است که چند وقت پیش بیان داشته بود که هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد . نکته جالب در خصوص این پست اینستاگرامی این است که با هجوم کامنتهای منفی و انتقادی مردم روبه رو شد به گونه ای که حتی برخی از مردم در نظراتشان این پست را ( ترفند انتخاباتی ) نامیدند .
جناب نماینده که فکر نمیکرد با بازخورد منفی مردم روبرو شود در حرکتی عجیب این پست خویش را حذف نمودند ، امری که به منزله نادیده انگاشتن بیشتر نظر مردم می باشد .
حال این سوال مطرح است که آیا ایشان همچون موارد مشابه قصد موج سواری از موضوعات مختلف را داشته است ؟
امری که به نظر می رسد متاسفانه منطبق با واقعیت باشد اما در نهایت منجر به خطای محاسباتی ایشان شد .

پست تاجگردون در مورد بنزین در صفحه اینستاگرامش

صفحه تاجگردون بعد از حذف پست مورد نظر

تعدادی از نظرات مردمی(نقطه های قرمز مربوط به لوگوی سایت می باشد)

       

منبع: سایت ۱۹ آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *