نماینده کهگیلویه: مدیران استان به فکر شاخص های توسعه باشند نه تغییر نام استان

هاشمی پور خطاب به استاندار و کسانی که این پیشنها را در این موقع زمانی مطرح کردند گفت:تغییرنام استان را فعلا مطرح نکیند و به فکر رفع مشکلات مردم باشید.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اشلامی با اشاره به طرح تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:اولویت اول کار مدیران سیاسی، اجرائی، نخبگان و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد عوض کردن نام استان نیست و بهتر است که دلسوزان استان به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد بپردازند.

به گزارش حرف مردم ،عدل هاشمی پور با بیان اینکه با تغییر نام کهگیلویه وبویراحمد کمکی به توسعه نیافتگی و رفع مشکل بیکاری جوانان این دیار، طلاق، بیکاری جوانان،حاشینه نشینی و اعتیاد نمیکند، اظهار کرد: لذا تمام مدیران و دست‌اندرکاران و کسانی که دلشان برای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌سوزد باید صرفاً به شاخص‌های توسعه فکر کنند.

وی افزود: مدیران و همه افرادی که کاری از دست شان بر می‌آید با تلاش دلسوزانه و صادقانه در جهت یک توسعه پایدار دین خود را به مردم ادا نمایند.

نماینده کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: به اعتقاد حقیر تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد را به زمان دیگری واگذار کنید و مدیران ارشد استان باید صرفا به شاخص‌های توسعه فکر کرده و با تلاش دلسوزانه و صادقانه در جهت توسعه پادیدار دین خود را به مردم ولایت مدار استان اداکنند.

هاشمی‌پور خطاب ببه مدیران و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد را فعلاً مطرح نکیند و به فکر رفع مشکلات مردم باشید.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: یقینا اگر به دغدغه اصلی مردم بپردازیم و اگر همه جریانها، دسته‌ها، گروها، فکرها و نخبگان در عرصه‌های مختلف با هم یکدست شوند، طی یک برنامه بلند مدت با رعایت اصول مهم و حیاتی ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات میتوانیم بر مشکلات موجود غلبه پیدا کنیم و مردم را از وضعیت موجود رهایی ببخشیم.

وی تاکید کرد: تغییر نام استان کدام یک از دردهای استان را درمان خواهد کرد و چرا باید وقت‌های طلایی را هزینه این کارهای غیرضروری کنیم.

 

منبع:کبنانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *