به کار بزرگ فکر کردم و کار بزرگ کردم

حرف مردم: در مراسم نطق انتخاباتی سردار هاشمی در دهدشت که با استقبال زیادی از مردم این شهربزرگ و بخش مرکزی قرار گرفت ابتدا مهندس روئین تن به حمایت از سردار هاشمی گفت مگر سردار زمانی که در جبهه بود تخصص داشت که حالا به او می کویند تخصص مجلس را نداری مگر مجلس چه نماینده ای می خواهد؟ مگر نماینده نباید بفکر امنیت جامعه باشد که سردار ما در این امر جزسربازان نظام است مگر نمایند نباید کار فرهنگی کند؟ پس ساخت ایین همه مسجد و خانم عالم به درایت سردار کار فرهنگی نیست؟ مگر نماینده نباید فکر سازندگی باشده که در این  زمینه هر جای کشور بروید اسمی از سردار هاشمی است، حال ببینید که سردار هاشمی لیاقت وکالت مردم کهگیلویه در مجلس دهم را دارد.

 

در ادامه این برنامه مردم منتظر نطق سردار هاشمی بودند که سرانجام سردار هاشمی با سلام و عرض ارادت به مقام شهدا وایثارگران و سلام به مردم کهگیلویه گفت که مردم من برای قدرت نیامدم و تشنه قدرت نیستم و چون در این سی و چند سال منطقه خودم را ترک نکردم و همیشه با جوانان سر وکله زدم و افتخار می کنم کهعمرم را با جوانان اینجا گذشت و از همه جناح ها و گروه های سیاسی خواهش دارم برای از بن بست خارج کردن این دیار دست به دست هم دهند و اتحاد داشته باشند و تعامل کنند تا گره ای از کار این جوانان باز شود.۲۰۱۶۰۲۲۳_۱۴۴۵۵۱

۲۰۱۶۰۲۲۳_۱۴۴۶۰۸

در ادامه نطق سردار هاشمی ایشان با بیان اینکه عده ای می گویند اشتغال دو ساله برای جوانان کار نمی شود، گفت: اگر در ۱۶ سال این عزیز هر چند سال یه کار بزرگ در این شهرستان انجام می شد دیگر مجبور نبودم که با وجود عدم مسئولیت در استان بیایم و به جوانان خدمت کنم. ایشان با اشاره به اینکه تی یک سال گذشته با وجود مستندات بیش از ۱۰ هزار جوان تحصیل کرده در علوم مختلف از ایشان در خواست کار کردن و در یک ماه گذشت یک گونی نامه تقاضا جمع شد فت این نشان از عدم اعتماد به جوانان و کار نکردن در منطقه است و من افتخار می کنم که توانستم برای جمعی از این جوانان کاری کنم.

سردار هاشمی با بیان اینکه آمدم تا حق آبه مان را از سدهای مان بگیرم گفت: مگر می شود در شهرستان ما با این همه آب سدی بزنند و ما نتوانیم از آن برداشت کنیم ؟ مسئولین چه کردن و چرا باید دیگران نفع این سدهارا ببرند و انشالله یکی از اهدافم برداشت از این سد ها برای آبیاری دهدشت غربی و صحرای کلاچو است.

سردار هاشمی با انتقاد از وضعیت موجود در بین جوانان ما گفت : کلنگ این پروژه ها کی زده شد؟ و چه بر سر وامی که برای این پروژه ها گرفته شد،آمد؟ من می خوام با وارد کردن بخش خصوصی و آوردن سرمایه گزار داخای و خارجی و تعامل با دولت ها با این پروژه ها بجنگم.

در پایان سردار هاشمی از همه مردم و ایلات مختلف شهرستان و سادات و مسئولین شهرستان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که پیروز انتخابات هستیم.

تصاویر تکمیلی

۲۰۱۶۰۲۲۳_۱۴۴۵۵۱۲۰۱۶۰۲۲۳_۱۴۵۵۰۶۲۰۱۶۰۲۲۳_۱۵۲۶۳۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *