مهندس ابراهیم جعفری در نشستی با جوانان چرامی:مجلس دهم ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب است/ کهگیلویه نیازمند تغییر و تحول و تزریق خون تازه در رگهای سیاست ش است

مهندس ابراهیم جعفری در نشستی با جوانان چرامی عنوان کردکه؛کهگیلویه نیاز به تغییر و تحول و نگاه های تازه با افراد تازه تر دارد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا:مهندس ابراهیم جعفری چهره نام آشنا در کهگیلویه که سابقه فرمانداری این شهرستان بزرگ را در کارنامه دارد، در نشستی با جوانان چرام از دلایل خود همچون ایکنه مجلس دهم ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب بود و اینکه کهگیلویه نیاز به نگاه های تازه و آدم های تازه دارد، برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ، مطرح کرد

جعفری در ادامه گفت: بعضی از دوستان و اشنایان به من می گویند مگر شرایط را نمی بینید؟ کسانی هستند هم پولد دارند هم قدرت دارند هم دولت همراه انهاست! چطور می خواهی با انها رقابت کنی!؟ من همه اینها را میدانم چون ۲۵ ساله دارم کار سیاسی می کنم، ۲۰ ساله کارمند دولت هستم، ۱۲ سال کار مدیریتی دارم و می دانم امدنم چقدر سخت است!

IMG-20191230-WA0064

وی با اشاره به دلایل خود مبنی بر حضور در انتخابات، گفت؛ دلایلی داشتم که امده ام

۱. چون مجلس دهم ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب است.
جعفری با اشاره به ضعیف بودن و ناکارآمدی مجلس دهم، یاودآور شد: حضرت امام (ره) فرمودند مجلس در راس امور است. ولی مجلس دهم در قعر امور بود.
شاید یکی از دلایلش این بود که رئیس مجلس به خاطر مسائل سیاسی با دولت خیلی همراهی می کرد، همین رئیس مجلسی که در جزئی ترین موارد دولت قبلی را مورد سوال قرار می داد، طرحهایش رو از فوریت می انداخت و یا تصویب نمی کرد، ولی در دولت فعلی بعضی طرح ها را ۲۰ دقیقه ای تصویب می کرد و همراهی کامل داشتند با دولت، و مجلس آن اثر گزاری را نداشت.
اگر امروز فاصله اغتشاشات در کشور به کمتر از ۲ سال رسیده است، فقط به خاطر وجود دولت ضعیف نبوده است، مجلس ضعیف تر از دولت بوده که امروز وضعیت ما اینجور است، مجلسی بی اثر و بدون نظارت که اگر از همه ما بپرسند میگوییم دغدغه همه ما معیشت و اقتصاد است.
مجلس در این ۳ سال و ۶ ماه چند طرح و یا لایحه اقتصادی تصویب کرده که بر زندگی مردم اثر گذاشته باشد؟
چرا توی این ۳ سال دولت را مجبور نکرد که بحث بازگرداندن کارت سوخت یا بحث پله ای رشد کردن بنزین را انجام دهد؟
چرا در اسفند ۹۶ سه وزیر را همزمان استیضاح می کنند ولی بلافاصله به هر سه وزیر رایی بیشتر از روز تاییدش میدهند؟؟!
این نمایندگان وکیل الدوله هستند وکیل ملت نیستند

IMG-20191230-WA0063

این نامزد انتخابات کهگیلویه دلیل دوم خود را  تغییر و تحول و تزریق خون تازه در رگهای سیاست کهگیلویه بزرگ دانست و مطرح کرد که؛ من نمی گویم نمایندگان قبلی زحمت نکشیده اند، این از انصاف به دور است، ولی کهگیلویه نیاز به آدمهای تازه دارد نیاز به نگاه های تازه دارد،
سیاست کهگیلویه فرسوده شده، بنده فرد خاصی را مد نظرم نیست، جناح ها را میگویم،
چرا مانباید در همه جناح ها چه اصلاحطلب و چه اصولگرا آدمهای جوان تر را به میدان بفرستیم؟ کی باید نوبت جوان ها بشود؟
مهندس جعفری دلیل سوم خود را برای حضور در انتخابات مجلس را منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر حضور جوانان در عرصه سیاست ورزی و حکومت داری کشور است، عنوان کرد و خاطرنشان کرد که؛ بیانیه گام دوم تنها برای مجلس نیست ، هم قوه قضائیه هم مجریه و هم همه نهادهایی که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری هستند در همه بخشها رهبری دارند یک بازسازی انجام می دهند و کشور را جوان می کنند.
۳۰ سال هست که اقای زنگنه وزیر نفت است، آیا شخص دیگری نیست که بتواند وزارت نفت را بچرخاند؟
همین جوان ها بودند که جنگ را اداره کردند، فرمانده سپاه در زمان جنگ جناب اقای رضایی ۲۷ سال داشتند، بنده ۲۵ سال داشتم که شهردار چرام بودم،
چرا نشود به جوان ها اعتماد کرد؟ چرا فکر میکنیم جوان ها نمی توانند؟ مگر پیرها چه کرده اند که جوانها نمی کنند؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *