تکذیبیه: “موحد” گزینه ائتلاف اصولگرایان نیست

حرف مردم به نقل از کهگیلویه:خبرگزاری تسنیم بخش استان کهگیلویه و بویراحمد خبری مبنی بر کناره گیری ۷ نامزد انتخاباتی به نفع گزینه ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه منتشر کرد و گزینه ائتلافی را “حجت الاسلام محمد موحد” عنوان کرد.

 این در حالی است که در خود خبرگزاری تسنیم اسامی گزینه های ائتلافی اصولگرایان سراسر کشور منتشرکرده است که در این لیست هیچ اسمی از حجت الاسلام سید محمد موحد دیده نمی شود.

 حاج سید محمد تقی خبره که از سوی هسته مرکزی  و ۱۳ نماینده مناطق مختلف شهرستان های چهارگانه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به عنوان رئیس ائتلاف اصولگرایان و حامیان گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه بزرگ انتخاب شده است در گفتگو با پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر معرفی موحد به عنوان گزینه ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه را تکذیب کرد و افزود: ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ بعد از کناره گیری آقای دانشی هیچ گزینه ای را برای انتخابات کهگیلویه بزرگ معرفی نکرده است و از کسی حمایت نخواهد کرد.

وی افزود: از کشور هم هیچ کاندیدی به ما معرفی نشده است و ما هم گزینه ای را معرفی نکرده ایم.

حال چرا خبرگزاری تسنیم این خبر کذب را منتشر کرده است جای سوال دارد؟ و این اخبار کذب آن هم در شرایط حساس انتخابات کهگیلویه بزرگ موجب ناراحتی حامیان سایر کاندیداها و از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به این خبرگزاری کشوری خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این سایت اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تهران نیوز لیست نهایی ائتلاف معتمدین انقلابی اصولگرا را منتشر کرده بود که اسم سردار عدل هاشمی در این لیست برای کهگیلویه بزرگ دیده می شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

شما می توانید در زیر اسامی لیست ائتلافی اصولگرایان کشور که خود خبرگزاری تسنیم منتشر کرده است را مشاهده نمایید که کهگیلویه بزرگ هیچ کاندید ائتلافی را معرفی نکرده است.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *