هیچ گونه مشکل مالی در پروژه پتروشیمی دهدشت وجود ندارد/بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت

به گزارش “افق دنا” با حضور نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، شکری مدیرعامل و مسولان شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و سعیدی مدیرعامل جدید مجموعه پتروپارس ایران جلسه ای در خصوص آخرین وضعیت این پتروشیمی در سایت پتروشیمی دهدشت برگزار شد.


محمد شکری سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست گفت: در اولین روز سال جدید بدون هیچ تعطیلاتی کار خود را شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم گوشه‌ای از شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید می‌باشد را محقق کنیم.


وی با بیان اینکه پیمانکار اصلی پروژه باید در کمترین زمان ممکن شرایط پروژه را به سطح مطلوب برساند ابراز امیدواری کرد:مدیرعامل جدید پتروپارس ایران روند تعیین و معرفی شرکت‌های برنده پیمان را تغییر دهد.


سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلوی، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با قدردانی از زحمات دکتر صاحب نسق مدیر عامل سابق شرکت صنایع پتروشیمی بیان داشت: مدیرعامل جدید فردی پای کار و صادق است و در این یک ماه گذشته نیز نشان داد که توانایی بالایی دارد.


وی با اشاره به طولانی شدن این پروژه گفت: واقعا زیبنده نیست یک پروژه این همه طولانی شود و از تمام ظرفیت خود برای کمک به این مجموعه استفاده خواهیم کرد.


موحد تاکید کرد: پتروپارس ایران نیز باید هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کنند تا شرایط پروژه مطلوب‌تر شود.
نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه نشست با مجموعه پتروپارس ایران در سایت پتروشیمی با انتقاد از روند حاکم بر مجموعه پتروپارس ایران افزود: متاسفانه در مدت یک سال گذشته بیش از ۴ مدیرعامل در این مجموعه تغییر کرده است.


وی تصریح کرد: مجموعه پتروپارس ایران باید تا نیمه دوم اردیبهشت ماه تضمین‌های لازم را برای ادامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت انجام دهد.


نشان زاده گفت: امیدوارم در این سال جدید سرعت و روند پروژه بسیار متفاوت از گذشته باشد./irib

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *