اعلام قیمت جدید شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش افق دنا؛ ابتدای امسال کارخانه داران شن و ماسه استان بدون هماهنگی با مسئولان استان بویژه صنعت، معدن و تجارت خودسرانه قیمت انواع شن و ماسه را تعیین و اعمال کردند که این افزایش خودسرانه کارخانه داران سبب نگرانی و گله مندی مردم استان شد.

بر اساس قیمت تعیین شده تولید کنندگان ماسه شسته را ۶۵ هزار تومان، ماسه شکسته ۶۳ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۵۵ هزار تومان و ماسه بادی  ۳۸ هزار تومان اعلام شد که این افزایش قیمت در سال جدید نسبت به  سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشت.

اعضاء کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه خود در سال جدید،  اقدام به تعیین و ابلاغ قیمت شن و ماسه کرده‌اند تا بعد از ۱۵ روز پر سر و صدای کارخانه داران شن و ماسه، به نگرانی مردم پایان دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جلسه قیمت انواع شن و ماسه استاندارد در محل واحد‌های تولیدی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، حق باسکول و حق بارگیری تعیین شده است.

سالار حسین‌پور افزود: قیمت ماسه شسته هر تن ۴۸ هزار تومان، ماسه شکسته ۴۴ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۳۱ هزار تومان و ماسه بادی ۲۴ هزار تومان برای سال جدید تعیین شده است.

حسین پور اضافه کرد: بر اساس قیمت جدید اعلام شده همه واحد‌های تولیدی موظف به ارائه فاکتور رسمی همراه با مهر کارخانه، تاریخ بارگیری و آدرس مقصد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *