سوال مهران مدیری از ابتکار:چرا هیچ اتفاقی در این مدت نیفتاده!

معصومه ابتکار در پاسخ به سوالی که مهران مدیری از جایگاه معاون رییس جمهور از او پرسید که چرا هیچ اتفاقی در این مدت نیفتاده است گفت: «نکته اول این است که اگر قرار است این اتفاقات مشکل کشور را حل کند، یک شبه نمی‌شود.

بگزارش حرف مردم، از آنجا کهوعده های انتخاباتی روحانی به ویژه در بخش اقتصادی رضایت بخش نبود و حتی از صاحب نظران هم طیف با رئیس جمهور به جرگه منتقدان پیوستند.

در برنامه گذشته دورهمی با اجرای مهران مدیری که با دعوت از خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست شروع شد مهران مدیری به گفت گوی با خانم ابتکار پرداخت که با یک سوال صریح و منتقدانه از خانم ابتکار همراه شده که تیتر رسانه شد.

خانم ابتکار در پاسخ به سوالی که مهران مدیری از جایگاه معاون رییس جمهور از او پرسید که چرا هیچ اتفاقی در این مدت نیفتاده است گفت: «نکته اول این است که اگر قرار است این اتفاقات مشکل کشور را حل کند، یک شبه نمی‌شود. مگر اینکه فضای نمایشی باشد که هیچ مشکلی حل نخواهد شد. ارزیابی‌ها در این سه سال نشان می‌دهد که اتفاقات بزرگی در این مدت رخ داده است، لغو تحریم‌ها راه‌های زیادی را برای کار گشوده است. در حوزه گردشگری و صنعت اوضاع روبه سامان شده است، اما زمان‌بر است و امیدوارم که مردم همراهی و همدلی داشته باشند تا ما بتوانیم این مسیر دشوار را طی کنیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *