انحصار‌ها در بازار یاسوج شکسته می‌شود

به گزارش افق دنا؛ فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه با برنامه ریزی بلند مدت باید سرانه مرغ، میوه وتره بار در شهرستان بویراحمد افزایش یابد و انحصار در بازار شکسته شود، گفت: نظارت‌ها در شهرستان بویراحمد با اخلال مواجه است، وظیفه دستگاه‌های نظارتی بازرسی است و نباید تعللی در نظارت‌ها انجام بگیرد.

مهدوی مطلق افزود: تعدادی از نانوایی‌ها در روز ۱۳ فروردین سرخود تعطیل بودند که این کار آن‌ها موجب اختلال در نظام اقتصادی و ایجاد مشکلات برای مردم شده که با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

وی اضافه کرد: اقلام اساسی به میزان کافی در انبار‌ها موجود است و در زمینه افزایش قیمت‌ها تا زمانیکه به صورت قانونی اعلام نشده هیچ افزایش قیمتی پذیرفتنی نیست.

آقای رهبر معاون دادستان مرکز استان هم با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های نظارتی گفت: اینکه کالا‌های اساسی دارد توزیع می‌شود وظیفه دستگاه هاست و نباید عملکرد و آمار و ارقام در زمینه تعداد بازرسی‌ها برجسته شود، ما به عنوان مدعی العموم پیگیر تخلف مدیران این نوع دستگاه‌ها هستیم وهیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.

قدرت الله ویسی مدیر کل تعاون روستایی استان نیز با اشاره به دخالت مسئولان میدان میوه و تره بار در بخش توزیع میوه شب عید، گفت: میوه‌ها با کیفیت پایین در این غرفه‌ها عرضه شد و نباید بخش خصوصی در کار دولت دخالت کند.

منبع: irib

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *