دکتر شایان نادر مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد: تا کنون ۳۰۰ میلیارد تومان ستاد اجرایی در استان هزینه کرده است/ ستاد اجرایی فرمان امام با دوری از کارهای نمادین به دنبال ایجاد اشتغال پایدار است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال بکار گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا به نقل از فارس؛ دکتر شایان نادری در دیدار با امام جمعه شهرستان با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: این ستاد تاکنون افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد ساخت ۲۶۴ کلاس درس، ۵۴ مسجدو خانه عالم، اجرای ۲۵ پروژه آبرسانی و راه روستایی و یکهزار واحد مسکن ملی را از جمله عملکرد عمرانی اخیر این ستاد اعلام کرد.

نادری گفت: در حوزه فرهنگی نیز از سوی بنیاد احسان ۱۵ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و ۱۴۰ گروه جهادی در قرارگاه ستاد فعالیت دارند.

این مسؤول از اجرای تفاهم نامه معاونت اجتماعی ستاد و سازمان‌های زندان‌ها خبر داد و گفت: در این راستا بخش اعظمی از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان آزاد می‌شوند.

وی همچنین حمایت معیشتی، بهداشتی از خانواده یکهزار زندانی و اشتغال برای زندانیان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

نادری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام با دوری از کارهای نمادین به دنبال ایجاد اشتغال پایدار است در این زمینه حجم سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه اشتغالزایی خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *