دهدشت کانون بارش ها/آماده باش کامل دستگاه های اجرایی کهگیلویه در پی هشدار قرمز هواشناسی

در پی هشدار قرمز هواشناسی استان نسبت به ورود یک سامانه بارشی قوی از روز دوشنبه هفته جاری در استان و احتمال بارش‌های سیل‌آسا در برخی مناطق و خطرات ناشی از آن کمیته پیشگیری و مقابله با بحران کهگیلویه جهت هماهنگی دستگاههای عضو تشکیل جلسه داد.

به گزارش “افق دنا” فرماندار کهگیلویه در ابن جلسه گفت: با توجه هشدار های هواشناسی مبنی بر احتمال فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۹ لغایت سه شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ و پیش بینی کانون اصلی بارش های احتمالی در شهرستان، تمامی دستگاه های مسئول در مدیریت بحران در محل کار مستقر بوده تا در صورت بروز بحران در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

محقق زاده تصریح کرد: ضروری است تیم‌های امدادی و خدمات رسان برق، آب و ارتباطات،شهرداریها، عشایر، جهاد کشاورزی و راهداری حضور مستمر داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد : تا پایان فعالیت احتمالی سامانه بارشی و اعلان هواشناسی مرخصی و ماموریت تمامی دستگاهها , شهرداران و اعضای ستاد مدیریت بحران لغو می باشد.

به گزارش “افق دنا” هشدار قرمز رنگ بالاترین سطح هشدار از سوی هواشناسی در زمینه آمادگی مدیریت بحران برای یک پدیده جوی و احتمال خسارت‌های وسیع است که با صدور هشدار قرمز به دستگاه‌های مختلف اعلام می شود که وارد عمل شوند و اقدام های لازم را برای کاهش خسارات ناشی از وقوع پدیده‌های جوی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *