دستگیری شکارچی غیرمجاز تیهو و کبوتر از طریق فضای مجازی / عکس

حرف مردم به نقل از استان: قدرت اله علی پور رئیس محیط زیست شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر که همکاری همیاران محیط زیست منجر به شناسایی و دستگیری متخلف شده است گفت : متخلف با استفاده از یک قبضه اسلحه اقدام به شکار ۱۵ قطعه تیهو و۱ قطعه کبوتر کرده و عکسی از آنها در فضای مجازی انتشار داده بود.
به گزارش سایت استان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمدـ قدرت اله علی پوررئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه در این خصوص گقت : متخلف اقدام به انتشار عکسی در فضای مجازی کرده بود که از طریق دوستداران محیط زیست شناسایی و دستگیر شد.

4kl45
علی پور در ادامه افزود : متخلف با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول اقدام به شکار تعداد ۱۵قطعه تیهو و یک قطعه کبوتر کرده و عکسی از خود در کنار آنها در فضای مجازی انتشار داده بود.
رئیس اداره محیط زیست دهدشت ضمن تشکر از همکاری دوستداران محیط زیست با این اداره به نحوه شناسایی و دستگیری متخلف اشاره کرد و گفت : به محض اطلاع این اداره شناسایی هویت متخلف در دستور کار مامورین قرار گرفت که پس از ۴۸ ساعت وبا همکاری مردم موفق به شناسایی هویت و مکان متخلف شدیم .
علی پور گفت : برای متخلف پرونده ای تشکیل و با هماهنگی دستگاه قضا متهم را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
علی پور درپایان ضمن تشکر از همکاری مردم گفت : دوستداران محیط زیست می توانند هرگونه گزارش تخلف زیست محیطی رابه سامانه تلفن گویای ۱۵۴۰اطلاع رسانی نمایند.
گفتنی است جریمه شکار هر قطعه تیهو ۲میلیون ریال و هر قطعه کبوتر ۱۰۰هزار ریال تعین شده است.

1717774

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *