سخنان ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه بعد از ثبت نام در حوزه انتخابیه کهگیلویه:باید به اشتغال جوانان و معیشت توجه شود/ وظیفه اصلی نماینده مجلس تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن هاست/آقای بزرگواری بهتر از بقیه بوده

ابراهیم جعفری فرماندار اسبق شهرستان کهگیلویه و مدیرکل دفتر امور روستانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکی از چهره‌های شناخته شده اصولگرای این شهرستان  برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم وارد فرمانداری کهگیلویه شد تا کار نام نویسی خود را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا: ابراهیم جعفری فرماندار اسبق شهرستان کهگیلویه پس از نام نویسی برای حضئر در انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره دلایل حضور خود گفت: مجلس دهم در تصویب برخی قوانین و نظارت بسیار ضعیف عمل کرد و باید گفت که مجلس دهم در راس امور نبود و ضعف های آن یکی از دلایل ورود بنده به این عرصه شده است و با توجه به شناختی که از خود دارم پا به این عرصه گذاشتم.

جعفری در پاسخ به این سوال که در صورت تایید چه برنامه دارید و اگر صلاحیت شما تایید نشد چه می کنید، گفت: مشکلی برای تایید صلاحیت نخواهیم داشت و یکی از مهمترین برنامه هایم هم این است که باید به اشتغال جوانان و معیشت توجه شود. بحث دارایی های افراد نیز باید شفاف شود و ما باید مردم را محرم خود بدانیم، وظیفه اصلی نماینده مجلس تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن هاست، ما نوکر مردم هستیم و باید خود را خادم آن ها بدانیم و برای آن ها تلاش و کوشش کنیم.

وی افزود: در بحث مبلغ اعتبارات نیز شکاف های زیادی صورت گرفته و عدالت محوری صورت نگرفته و برخی از شهرستان ها توانستند اعتبارات بیشتری را برای خود دریافت کنند که این موضوع نیز قابل توجه است، در صورت عدم احراز صلاحیت نیز همواره تابع قانون بودم و خواهم بود.

فرماندار اسبق کهگیلویه در پاسخ به این سوال که اگر شانا از شما حمایت نکند شما از نیروی مورد تایید آن حمایت میکنید؟ اظهار کرد: من به روند تشکیل شانا انتقاداتی دارم و در شهرستان ما هنوز به صورت درست و دقیق تشکیل نشده و جواب این سوال را به آینده موکول می کنم.

وی به حضور همسرش در کنار خود اشاره کرد و گفت: همسرم فرهنگی هستند و اگر توفیقی در زندگی من بوده به دلیل حضور او در زندگی من بوده و اصل حجاب و مدیریت بسیار عالی در خانه و موارد اینچنینی باعث موفقیت من در زندگی شده است و این ها گوشه ای از دلایل همراهی وی با من شد.

جعفری در پاسخ به سوالی درباره عملکرد چند دوره اخیر نمایندگان اصولگرای حوزه کهگیلویه گفت: نمایندگان به نوبه خود فعالیت هایی داشتند اما آقای بزرگواری بهتر از بقیه بوده چرا که کارهای عام المنفعه انجام داده و قطعا اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید زمان تصدی نمایندگی آن ها را نیز در نظر بگیریم و مثلا موحد در اوایل انقلاب و ۱۶ سال نماینده شهرستان بوده و عدل هاشمی ۴ سال نماینده بوده است.

وی در ادامه در خصوص مسادل فرهنگی و فقر در این زمینه گفت: مردم ما همیشه در حوزه فرهنگ پیشتاز بودند و قطعا در آینده باید توجه ویژه ای را داشته باشیم و اگر من در این حوزه انتخاب شوم برای ارتقاء بیشتر فرهنگ شهرستان تلاش خواهم کرد.

جعفری در خصوص صحبت های علی محمد بزرگواری درباره خانواده هاشمی رفسنجانی نیز گفت: قطعا نظر بزرگواری توهین نبود و اگر حرفی زده باشد به پسر وی بوده نه به خود مرحوم هاشمی رفسنجانی.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به نفع هاشمی پور یا موحد کنار خواهید رفت؟ اظهار کرد: من آمده ام که بمانم و اگر خودم را بهتر از افراد حاضر در صحنه نمی دیدم حضور پیدا نمیکردم.

 

 

منبع: خبر بیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *