مومن منش رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد: آماده برگزاری اردوهای تیم های ملی به میزبانی استان هستیم

رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سفررئیس فدراسیون به استان کهگیلویه و بویراحمد دستاورد خوبی به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ محمد مؤمنی منش گفت: سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان کهگیلویه و بویراحمد دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

محمد مؤمنی منش رئیس هیأت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و دهه مبارکه فجر با بیان این مطلب افزود: سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان کهگیلویه و بویراحمد خیرات و برکات در ابعاد مختلف برای کشتی استان داشت.
وی تصریح کرد: در جلسه ای که با فرماندهی سپاه فتح استان برگزار شد قول مساعد برای استفاده از همه ظرفیت‌های ورزشی در این استان بخصوص سالن‌های ورزشی سپاه برای تعالی رشته ورزشی کشتی داده شد.
مؤمنی منش افزود :همچنین با توجه به اینکه سپاه دارای یک مجموعه بزرگ و مجهز تفریحی، فرهنگی ورزشی به نام لاله است، فرمانده سپاه قول داد که در صورت نیاز به برگزاری اردوهای ملی و مسابقات کشوری و استانی فدراسیون و هیئت کشتی استان می‌توانند از این مجموعه ورزشی استفاده نمایند.
رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : یکی از برکات سفر رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با استاندار بود که مقرر گردید یک تفاهم‌نامه فی مابین فدراسیون کشتی و استانداری تنظیم شود که یک افق ۳ تا ۴ساله در این تفاهم‌نامه تدوین گردد که ما در حوزه اماکن ورزشی، فنی و قهرمانی، کجا هستیم و باید به کجا برسیم، که پیشنهاد این تفاهم نامه مورد موافقت آقای دکتر دبیر قرار گرفت و قرار است اقدامات لازم در این خصوص خیلی سریع و ظرف ۲ هفته آینده صورت گیرد.
محمد مؤمنی منش، با بیان اینکه سفر رئیس فدراسیون به استان منجر به تشویق و ترغیب و ایجاد انگیزه مضاعف جامعه کشتی استان گردید، بیان داشت: در این سفر رئیس فدراسیون کشتی با مشکلات، محدودیت‌ها و همچنین قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان آشنا شد که بدون تردید این‌گونه سفرها و جلسات با مسئولین عالی رتبه استانی زمینه‌ساز ارتقاء هرچه بیشتر ورزش کشتی در سطح استان‌ها می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از حمایت معنوی آیت الله حسینی نمایده ولی فقیه در استان وجناب آقای کلانتری استاندار و جناب آقای سردار خرم دل فرماندهی سپاه فتح استان و سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حمایت و همراهی رؤسای هیأت کشتی شهرستانها،پیشکسوتان،داوران، مربیان، کشتی گیران و اصحاب رسانه استان قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *