تابش نژاد شهردار دهدشت در نشست خبری مطرح کرد: از نارضایتی در خصوص عدم درآمد شهرداری از عوارض صنفی تا سامان دهی به ورودی های شهر دهدشت

شهردار دهدشت ضمن گلایه از تمدید مجوز اصنافی که عوارض خود به شهرداری را پرداخت نمیکنند،گفت:انتظار می رود امور صنفی با شهرداری هماهنگ شود و مجوز صنوفی که عوارض پرداخت نمی کنند تمدید نکند چون خلاف قانون است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ عصر امروز جمعه(۱۷ بهمن ماه)نشست خبری شهردار دهدشت با اصحاب رسانه برگزار شد.شهردار دهدشت در این نشست،ضمن گرامیداشت دهه فجر به تشریح عملکرد خود طی سه ماه گذشته پرداخت.

Û²Û±-Û³Û°-Û³Û¶-n00430442-r-b-001
احسان تابش نژاد با اشاره به اینکه حداکثر بهره را از کمترین امکانات برای حل مشکلات شهر بردیم،گفت:ولی متاسفانه نظافت شهر و پاکسازی در ابتدای کار انرژی خیلی زیادی از ما گرفت و شهر تا حدودی سر و سامان گرفت.
شهردا دهدشت با بیان اینکه قلب تپنده هر مجموعه ای از جمله شهرداری باید واحد درآمدزایی آن باشد،تصریح کرد:متاسفانه در این زمینه مشکل داریم و در سال گذشته تنها ۲ میلیاد و ۳۰۰هزار تومان از صنوف درآمد داشتیم.!
وی افزود:در حالی که ۶ هزارکسبه کار، و ۲۰ هزار پلاک داریم این درآمد یعنی کمتر از ۱۰۰ هزارتومان خروجی است.

Û²Û±-Û³Û°-Û³Û²-n00430442-r-b-000
شهردار دهدشت ضمن گلایه از تمدید مجوز اصنافی که عوارض خود به شهرداری را پرداخت نمیکنند،گفت:انتظار می رود امور صنفی با شهرداری هماهنگ شود و مجوز صنوفی که عوارض پرداخت نمی کنند تمدید نکند چون خلاف قانون است.
تابش نژاد از جمله اقدامات در جهت درآمد زایی را انتخاب مشاور برای ممیزی شهر دانست تا کار به پیمانکار و مشاور واگذار شود،و افزود:با این کار،کسبه، املاک واحد های ساختمانی و .. شناسایی می شود و کار نیز به روز انجام می شود.
وی تاکید کرد:با شناسایی کسبه افرادی که عوارض پرداخت نمی کنند مشخص می شود که به عنوان درامدزایی کوتاه مدت است.

IMG_۲۰۲۱۰۲۰۵_۱۶۴۹۱۶
شهردار همچنین از راه انداری کارخانه سنگ شکن و تعمیر و راه اندازی وسایل و کارخانه آسفالت در دوره کاری خود خبر داد و گفت:ولی در بحث قیر مشکل داریم که امیدواریم طبق روال سال های گذشته قیر تامین شود تا راندمان کار بالا رود و کار به پیمانکار واگذار نشود.
وی سامان دهی ورودی ها را دغدغه تمامی مسوولان و مردم برشمرد و بیان کرد:
ورودی از سمت چرام طراحی شده،پیمانکار پای کار است،تامین اعتبار هم شده که از هفته آینده اجرا می شود.
در خصوص ورودی بهبهان هم نیاز به تامین اعتبار دارد که با همکاری مسوولان مربوطه و نماینده کهگیلویه  رایزنی شد و ۱۰ میلیارد تومان برای این ورودی اختصاص یافت ولی نیاز به پیگیری مرتب دارد که کل این مبلغ جذب شود.
وی با اشاره به طرح جامع گفت:ورودی طولیان هم جز طرح جامع است که با، پیگیری دوستان از گذشته تا حال بالاخره تصویب شد و به تهران ارسال شد که در صورت ابلاغ تا پایان خردادماه،طرح ولایت و بسیجیان و پرستاران اجرا میشود‌.
تابش نژاد با اشاره به شهرک پرستاران مطرح کرد:انتظار می رود تعاونی ها وقتی کاری را شروع می کنند مردم را رها نکنند و تعاونی پرستاران به مردم توجه کنند و در کنار شهرداری باشند.

Û²Û±-Û³Û°-Û´Û±-n00430442-r-b-003
تابش نژاد سرقت کابل های برق و شکستن چراغ ها از سوی برخی شهروندان را اسیب اجتماعی دانست و افزود:انتظار همکاری بیشتر نیروی انتظامی را داریم.
 آذریان،عضو شورای شهر دهدشت هم با اشاره به اینکه روح هر جامعه وابسته به مطالبه گری خبرنگاران ان جامعه است گفت:از خبرنگارانی به دلیل به چالش نکشاندن اعضای شورا گلایه دارم.
وی انتشار برخی اخبار بدون ارزش و محتوا،همچنین عدم استقلال برخی خبرنگاران و وابسته به جریان سیاسی و شخص خاصی هستند را از اسیب های رسانه های شهرستان دانست.
در ادامه نیز برخی از خبرنگاران گرایش سیاسی داشتن خبرنگاران را در کل کشور مرسوم دانسته و ان را از نشانه های آزادی رسانه دانستند.

IMG_۲۰۲۱۰۲۰۵_۱۶۳۴۵۰
رییس انجمن خبرنگاران کهگیلویه نیز در این نشت گفت:رسانه ها همیشه همراه مسوولان پای کار هستند و تا کنون نیز اقدامات شهردار جدید را فارغ از چریان های سیاسی انتشار دادند.
خلیل مهرجو همچنین به بیان گلایه تعدادی از روزنامه نگاران اشاره و افزود:انتظار می رود آگهی مناقصه و مزایده به همین عزیزان در شهرستان داده شود و به مرکز استان ندهد که شهردار هم در پاسخ این موضوع را به حق دانست و پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *