پیام تسلیت فرمانده سپاه کهگیلویه بمناسبت درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان

سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پیامی، درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پیامی، درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در پی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

خانواده محترم مرحوم سرگرد خادم اصل و همچنین مجموعه محترم نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه

سلام علیکم

ضایعه درگذشت شهادت گونه همکار عزیزمان سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه در ماه محرم و در تاسوعای حسینی (ع) در پی ابتلا به بیماری منحوس کرونا موجب تأسف و تأثر فراوان شد.ایشان از چهره های تاثیر گذار در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بود که همواره مجدانه در خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف شهرستان کهگیلویه می‌کوشید.فعالیت و خدمات ارزنده ایشان در مجموعه راهنمایی و رانندگی و همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه این ضایعه بزرگ را به خانواده مکرم ایشان و مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، خانواده محترمشان و نیز همکارانش در مجموعه نیروی انتظامی به ویژه در مجموعه پلیس راهور شهرستان کهگیلویه صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.
روحش شاد و یادش گرامی …

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *