موحد در پاسخ به رسانه ها که چرا به جوان ها میدان نداید؟: من توان دارم و وارد عرصه انتخابات کهگیلویه بزرگ شد / مسیر را برای جوانان کهگیلویه هموار می‌کنم

صبح امروز (پنجشنبه ۱۴ آذر ماه ۹۸) با حضور در فرمانداری کهگیلویه به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا: موحد بعد از ثبت نام خود در فرمانداری کهگیلویه به سئوالات خبرنگار کبنا پاسخ داد و اظهار کرد: اگر خداوند منان مدد فرماید و مردم هم این لطف را در حق بنده کنند و این بار سنگین را واگذار کنند. اولویت اول من برای حل مشکل نسل جوان است. نسلی که به هر حال امروز همه امیدها و آرزوهای ما رشد و ارتقاء این عزیزان در ابعاد مختلف است.
وی افزود: توسعه ابعاد مختلف دارد و باید به سمتی برویم که با وحدت، همدلی و همراهی همه گروه ها و مردم این مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست هم برای حل مشکلات مردم و شهر و دیار مان تلاش کنیم.
موحد در پاسخ به این سئوال که گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب مطرح شد و تاکید بر حضور جوانان و جوانگرایی آیا بهتر نبود که شما یک جوان را معرفی و تجربیات خود را در اختیار او می‌گذاشتید تا اینکه خود وارد صحنه شوید؟، اظهار کرد: سئوال بسیار خوبی است. من خیلی مشتاق بودم که این مطلب را جواب بدهم. قطعاً من خودم را موظف می دانم به تبعیت از مقام معظم رهبری، مخصوصا در این گام دوم انقلاب. ولی ببینید. لا اله، الا الله ان را هم ببیند. بعضی لا اله آن را می گویند اما الا الله آن را نه. مجلس جای تدبیر، اقتدار و تجربه است. ما هم موافق هستیم که در چنین مسیرهایی جوانان بیایند وارد شوند و ما می خواهیم مسیر را برای آنها هموار کنیم. اما ما معتقدیم اگر قرار شد برای گام دوم انقلاب توجه شود همه ابعاد آن مورد توجه قرار بگیرد. مقام معظم رهبری نفرمود که اگر کسی توانمند و قدرتمند و تجربه داشت، خودش را وارد میدان نکند. این منافاتی ندارد. رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایش شان فرمودند هر کس توان دارند وارد این عرصه شوند. بنده هم توان ان را دارم.

 

منبع: کبنانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *