دیدار نمایندگان استان با سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت/موحد:ضروری است هر چه سریع تر وضعیت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل تعیین تکلیف شود/اظهار امیدواری سرپرست وزارت صمت برای بازگشت واحد های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در استان به چرخه تولید

شامگاه امشب نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛ سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در این دیدار بیان داشت: وزارت صنعت معدن و تجارت می تواند نقش عظیمی در توسعه و پیشرفت مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

موحد تصریح کرد: ضروری است هر چه سریع تر وضعیت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل تعیین تکلیف شود تا گوشه ای از مشکلات اشغال جوانان در آن مناطق حل کند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: سه شهرک صنعتی در کهگیلویه بزرگ وجود دارد و فقط شهرک بردیان در شهرستان چرام از مجموعه ۲۰ طرح موجود ۵ طرح آن فعال است ، و انتظار می رود این وزارت خانه تمامی تلاش خود را برای فعال سازی این واحد ها انجام دهد.

موحد تاکید کرد: برخی شهرکهای صنعتی در شهرستان کهگیلویه نیز زیر ساخت های آن تکمیل شده و آماده سرمایه‌گذاریست .

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: شهرک صنعتی خلیج فارس شهرستان بهمئی متاسفانه غیرفعال می باشد و انتظار می رود سرمایه‌گذارن توسط این وزارتخانه به سمت این مجموعه سوق داده شوند.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا خواستار حضور و سرمایه گذاری سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو و ایمیدرو شد و افزود: وزارت صمت در زمینه تامین کامیون مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون همکاری لازم را داشته باشد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در این نشست از مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواست در نیمه دوم شهریور با حضور نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت واحدهای صنعتی در شهرک‌ها را بررسی و تعیین تکلیف کنند.

مدرس خیابانی بیان کرد: امیدورام تا پایان امسال برخی از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل این استان به چرخه تولید باز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *