همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشتی شهرستان کهگیلویه در مسابقات کشوری و معتبر داخلی برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا، به همت هیئت کشتی استان و شهرستان کهگیلویه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور و با حضور این قهرمانان و خانواده های آنان تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این برنامه «احتشام پورمحمدی» از چهره های پیشکسوت کشتی استان پشت تریبون رفت و گفت؛ ورزش کشتی در استان طی دهه گذشته افتخارآفرینی نداشت و ورزشکاران مدال آور دیگر استان‌ها بودند امروز اما با غیرت و تلاش کشتی‌گیران پرچم دهدشت را در رقابت‌های ملی و آسیاسی و جهانی بالا نگه داشته‌اند.

وی در ادامه گفت؛ با وجود نیروی بالقوه ورزشی اما زیرساختها فراهم نیست ورزشکاران چشم به راه خانه کشتی هستند.

«بهمن خوبی» معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دومین سخنران، دولت سیزدهم را مبدأ تاریخ‌سازی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد خواند و گفت که حمایت نماینده مردم در مجلس رونق جدید به تجهیزات و اماکن ورزشی بخشید.

سیدحمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه به عنوان آخرین سخنران این برنامه، با اشاره به قول مساعد جهت احداث خانه کشتی در دهدشت گفت؛بودجه‌ریزی فرمول خاص می‌خواهد قول می‌دهم خانه کشتی در اولویت برنامه‌های ورزش باشد اما باید هزینه لازم برآورد شود با نماینده مردم در مجلس در میان بگذاریم و در صدر برنامه‌های ورزش و جوانان کمیته برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد؛ مدیرکل هم حمایت کنند با فراهم شدن مقدمات کلنگ‌زنی خواهد شد.

آخرین بخش این برنامه تجلیل از مربیان، کشتی گیران و همچنین دو داوران فرهنگی(معلم) بود که با دعوت از مسئولان و اهدای جوایز آنان در میان تشویق حاضرین و خانواده های آنان به پایان رسید.

در این همایش از آقایان کامران گرگانی، احمد آرامیان، سجاد جوشن به عنوان مربی، از علی اصغر صبورزاده دارای عنوان قهرمانی وزن۳۵کیلو، محمد پورابراهیمی نایب قهرمان کشوری و ایلیا خردمند دارنده مدال برنز وزن۱۰۰کیلوگرم کشوری و حسین دیهون در دره نوجوانان تجلیل به عمل آمد.

همچنین در رده جوانان از رضا آذرشب نایب قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کشتی، حسین بیژنی قهرمان رقابتهای کشوری و مجتبی دیماد مقام سوم مسابقات جوانان کشور تجلیل به عمل آمد. به بهانه روز معلم از محمدرضا رحیمی داور بین المللی و سیدصابر واحدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *