فرماندار کهگیلویه مطرح کرد:سازمان های مردم نهاد،صدای مردم ،نماد مشارکت ، اهرم ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه اند

اتابک فرماندار کهگیلویه گفت؛ سازمان های مردم نهاد،صدای مردم ،نماد مشارکت ، اهرم ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه اند .

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛ امروزه سازمان های مردم نهاد بدلیل سادگی ساختار و نداشتن پیچیدگی های بورکراسی اداری در زمینه های مختلف اجتماعی چون افزایش آگاهی های عمومی،حقوق شهروندی ، سرمایه های اجتماعی،خانواده ،کاهش اسیب های اجتماعی و محیط زیست سهم و نقش کارکردی ایفا می نمایند.

اتابک افزود؛بدون شک تاکنون این باور که دولت ها از ظرفیت و پتانسیل سازمانهای مردم نهاد برای حل مشکلات اجتماعی استفاده نمایند قویا بوجود آمده است بگونه ای که امروز شاهد سازمان های مردم نهاد قوی و فعالی هستیم که کارهای بزرگ در حوزه اجتماعی را بدوش می کشند .

وی خاطرنشان کرد که؛ ایجاد سازو کارهای شالو ده ای در تقویت سازمان های مردم نهاد و داشتن برنامه های راهبردی در راستای افزایش اعتبار سمن ها برای جامعه توسعه ای اجتناب ناپذیر است به گونه ای که مبانی توسعه بدون این اهرم قوی، ناقص می ماند.
فرماندار کهگیلویه در پایان گفت؛ اینجانب ۲۲مردادماه روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و ضمن تشکر از سازمان های غیر دولتی در شهرستان کهگیلویه که در نهایت دغدغه مندی و همکاری دلسوزانه در حوادث و آتش سوزیهای اخیر شهرستان الگویی مناسب در این زمینه ترسیم نموده اند ؛ ارزوی توفیق خدمت در راستای ارمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *