کنایه جالب فرماندار اسبق گچساران به تاجگردون

حرف مردم به نقل از استان : سید اکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران در همایش ترک های قشقایی طائفه وندا که با حضور علی فولادی وندا کاندیدای اصولگرایان برگزار شده بود با نگاهی به واقع بزرگ عاشورا گفت:کسانی در مقابل امام حسین ایستادند که با پول و وعده پست و وعده اینکه بچه های شما را بر سر کار می گذاریم ۳۰هزار نفر را در مقابل ۷۲ نفر قرار دادند.

علیزاده ادامه داد: هر کس امروز می خواهد در مسیر زمانه راه را گم نکند باید بداند ولایت فقیه در کجا ایستاده است و به همان سمت حرکت کند در این صورت است که راه را گم نخواهد کرد.

علیزاده با بیان اینکه شعار ماه محرم این است که در مقابل وعده پست و زر وزیور ومقام راه راگم نکنیم اظهار داشت : یکی از مهم ترین قوای کشور قوه مقننه است که نمایندگان آن توسط مردم انتخاب می شوند. وقتی شما نماینده ای انتخاب می کنید و این نماینده قانونی در مجلس وضع کند که آن قانون کوچکترین خدشه ای به دین وعقیده تان بزند تا آن قانون بر قرار است ما نیز در آن جرم شریک هستیم.

علیزاده با اشاره به تبلیغات گسترده رقیب اصولگرایان در فضای امروز گفت : امروز بعضی ها می گویند فلانی قیافه اش زیباست وصحبتش زیباست. من هم به شما می گویم مجلس نه خواننده می خواهد ونه زیبا روی. مجلس فکر واندیشه ی زیبا می خواهد. اندیشه ای که راه را گم نکند. ما به آن کسی رای می دهیم که فکرش زیبا باشد.

فرماندار اسبق گچساران با اشاره به آوردن بودجه در شهرستان در این دوره بیان داشت : امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی نماینده هم نباشد جمهوری اسلامی سهم هر شهرستان واستان رابر اساس جمعیت و محرومیتش خواهد داد .

ما مجموعه ای از برادران که در انتخاباتهای گذشته کاندیدا شده بودند واز آنجا که سید قدرت حسینی وجعفری حاضر نشدند در انتخابات شرکت کنند تصمیم گرفته شد با یک اتحاد آقای فولادی در صحنه انتخابات باشند. امروز در باشت کار شده است و رقابت بین این دو نفر است .

هر کسی می خواهد در خط ولایت باشد از هیچ چیز نباید بترسد. جناب آقای فولادی از قبل انقلاب در صحنه ها حضور داشته است. مدیریت ایشان در صنعت نفت و خاموش کردن چاههای نفتی؛ چرا کسی از شجاعت و ایثار فولادی ودوستانش در صنعت نفت نمی گویند. بدانید وحدتی که انجام شده بی نتیجه نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *