جانباز شیمیایی دهدشتی کرونا را شکست داد

یکی دیگر از بیماران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان دهدشت پس از مراقبت ها و رسیدگی های کادر بیمارستان دهدشت از این ویروس رهایی پیدا کرده و ترخیص شد

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از  صبح زاگرس؛ یکی دیگر از بیماران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان دهدشت پس از مراقبت ها و رسیدگی های کادر بیمارستان دهدشت از این ویروس رهایی پیدا کرده و ترخیص شد.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل بیمارستان دهدشت از برخی مردم به خاطر شایعه پراکنی در مورد خود و خانواده خود گلایه کرد.

متن پیام این بیمار در ادامه آمده است؛

به نام خدا

باسلام احترام وآرزوی تندرستی برای  کلیه همشهریان عزیز ونوع دوست ودوست داشتنی که به هرنحوی با ما ابراز همدردی نمودند. از همه آن ها کمال تشکر وقدردانی را داریم واما درد دلی با  همشهریان عزیز دارم.

 باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ومبتلا شدن اینجانب حبیب اله سعیدی از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی که به حمد خدای متعال و باعنایت خداوند و دعای خیر شما و از خود گذشتگی کادر پزشکی وپرستاران بخش داخلی بیمارستان امام خمینی  (ره) دهدشت شفا یافتم واما با مرگ مادر وپدرم  در شرایطی که ما نیاز به آرامش و تقویت روحی داشتیم بعضی از افراد چنان زخم زبانهایی می زنند که برای ما بسیار درد آور بود.

 اما کار بزرگ از افراد بزرگ سر می زند  لذا برادران وفامیل نزدیک باتوجه به شرایط خاصی که بر کشورحاکم است تشیع مادر وپدرم را طبق قوانین بهداشتی و به دور از هرگونه تشریفات و مظلومانه انجام دادند چرا که سلامتی همشریان را بر خود فرض می دانستیم  وانشاء الله با ریشه کن شدن این ویروس مراسمی در شان آنها برگزار خواهیم کرد و طبق اخبار رسیده نتیجه تست مادرم نیز منفی  بوده است. امیدوارم که خداوند به همه ما عاقبت بخیری عنایت فرماید.

تا توانی دلی به دست آور    دل شکستن هنر نمی باشد

 والسلام

حبیب اله سعیدی

گفتنی است که مادر این بیمار پس از ابتلای فرزندش به کرونا ویروس بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد و پدر وی نیز در فاصله بسیار کمی بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بر همه مردم لازم است تا به توصیه های بهداشتی توجه کامل داشته باشند و آن ها را جدی بگیرند و از شایعه پراکنی در این مورد خودداری کرده و اخبار موثق را از مسئولین مربوطه دریافت کنند.

تصاویر تکمیلی در ادامه آمده است؛

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *