حمله مجدد مدعیان فرهنگ به یک دانشجو در سطح شهر یاسوج

پس از حمله دبیر حزب ندای ایرانیان به دختر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، این بار به یکی از دیگر از دانشجویان حمله ور شده اند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر یاسوج شامگاه امروز مورد حمله چند تن از مدعیان فرهنگ و سیاست قرار گرفته است. در این حادثه که در سطح شهر یاسوج رخ داد، یکی از دانشجویان این دانشگاه با نام ع.ر به بهانه ممانعت از سخنرانی فعال فتنه ۸۸ در یاسوج مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

این دانشجو به خبرنگار ما گفت ضاربان به صورت غافلگیرانه به وی حمله ور شده و ضمن توهین به وی و برزبان راندن کلماتی رکیک نسبت به نظام، او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

صبح امروز نیز یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه توسط دبیر حزب ندای ایرانیان استان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ضرب و شتم این دانشجویان در حالی اتفاق افتاده است که صبح امروز جمعی از دانشجویان نسبت به دعوت از عامل فتنه در این دانشگاه به شدت اعتراض کرده و مسئولان دانشگاه نیز مجبور به لغو سخنرانی آذر منصوری شدند.
آذر منصوری فعال اصلاح طلب و از افراد دستگیر شده در جریان فتنه ۸۸ برای راه اندازی تشکل فرهنگ و سیاست در دانشگاه آزاد یاسوج و سخنرانی در این دانشگاه دعوت شده بود.

One thought on “حمله مجدد مدعیان فرهنگ به یک دانشجو در سطح شهر یاسوج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *