مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد:دانش آموزان ما صاحب گفتمان و فکر هستند/ باید به دانش آموزان اعتماد شود

افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی پسر استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام بیش ۴۰۰۰ دانش آموز، برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری افق دنا: امسال شهرستان بهمئی میزبان افتتاحیه اردوی راهیان نور پسر استان با اعزام بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز از سراسر استان بود.
جناب سروان سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در افتتاحیه این مراسم، گفت؛ ما در بسیج دانش آموزی زمینه کار علمی،فرهنگی و از همه مهمتر زمینه کار مهارتی را فراهم می کنیم پس اگر امروز دانش آموزان در مدارس خوب نقش آفرینی کردند، یقینا در دانشگاه و در جامعه می توانند جریان سازی کنند و این خیلی اهمیت دارد.
مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در اهمیت نقش دانش آموزان، یادآور شد؛ امروز دانش آموزان ما صاحب گفتمان و فکر هستند پس باید به آنها اعتماد شود وما به دانش آموزان در مراحل مختلف اعتماد کردیم و الحمدالله دیدیم دانش آموزان چقدر مسئولیت پذیر هستند.
صالحی نیا در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله اول راهیان نور اعزام بیش ۴۵۰۰ دانش آموز خواهر به مناطق عملیاتی داشتیم و ان شاالله این مرحله که بزرگترین عملیات فرهنگی ما است بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز برادر را از امروز تا ۲۰ اسفند به مناطق عملیاتی جنوب خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *