جلسه هم اندیشی مسئولان منطقه ۷ هندبال کشور در یاسوج برگزار شد

به گزارش “افق دنا” در این نشست که با حضور نماینده مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، پیرامون نحوه برگزاری و ساماندهی مسابقات هندبال در رده های سنی نونهالان و نوجوانان (پسر و دختر ) هندبال منطقه هفت کشور بین مسئولان حاضر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مدال آوران تیم هندبال خردسالان منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد در کسب عنوان قهرمانی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور، بر حمایت از ورزش هندبال در استان و ایجاد زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی هندبال در رده های پایه و جوانان تاکید کرد.

بهمن خوبی با اشاره به چشم انداز صحیح و برنامه ریزی کارشناسی شده در توسعه فعالیت های ورزشی هندبال تاکید کرد و گفت : باید به توسعه زیر ساخت ها و توسعه آموزش مربیان و پرورش ورزشکاران توجه ویژه شود.

وی نظارت بر عملکرد باشگاه های ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی با هدف دانش افزایی و ارتقا سطح دانش مربیان ،بهسازی فضاهای آموزشی و تقویت تجهیزات و امکانات ورزشی و توجه به قهرمانان ورزشی در راستای توسعه ورزش در استان را از جمله موارد مهم عنوان کردند.

همچنین سرپرست منطقه ۷ هندبال کشور راهکارهای ممکن در رابطه با فرصتها و چالشهای پیش روی را مطرح کردند.

مجید پارسایی در این خصوص ادامه داد؛ منطقه از ظرفیت های خوبی برخوردار است و با یک برنامه مدون و استفاده از مربیان با دانش و کمک از پیشکسوتان و با برگزاری کارگاه های آموزشی و داوری و مربیگری می توان هندبال در منطقه را از شرایط فعلی به نقطه ای مطلوبتر برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیلهای موجود در منطقه بیان کرد؛ رشد و توسعه هندبال در جامعه بازدارنده بسیاری از آسیب های اجتماعی است و با توسعه در زیر ساخت های ورزش هندبال بستر مناسبی برای فعالیت های ورزش هندبال در منطقه فراهم کنیم.

به گزارش افق دنا منطقه ۷ کشور شامل استانهای فارس ،کهگیلویه وبویراحمد،بوشهر و منطقه آزاد کیش می باشد.

تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *