کاندیدهای انتخاباتی وعده هایی می دهند که در اختیار رئیس جمهور هم نیست

نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۶ تیرماه۱۴۰۲ دهدشت ظهر امروز به امامت حجت الاسلام علی وحدانی فر و با حضور مردم متدین در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش ” افق دنا ” حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی‌_سیاسی این هفته دهدشت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: در این روز آسمانیان به اهل زمین تبریک می‌گویند و زمینیان به آسمانیان فخر می‌فروشند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: قدر غدیر را بدانیم به همه تبریک بگوییم، غدیر همه هویت اسلام است، غدیر را زنده بداریم، طعام بدهید.

وی مسئله ارتقاء اعتبار اسناد رسمی با حکم رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر این اقدام بیان کرد: یکی از مباحثی که سالیان سال معضلات فراوانی برای مردم و قضات به دنبال داشت عدم توجه به مسئله اعتبار اسناد رسمی بود، و امروز رهبری معظم بر اساس زندگی روزمره مردم چنین فتوایی را داد که نشان از کامل بودن اعتبار ایشان است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر عضویت رسمی ایران در پیمان شانگ‌های را یادآور شد و افزود: این پیمان غلبه راهبرد بر تاکتیک بود، امروز دیپلماسی عزت و اقتصاد نشان داد می‌تواند چه نقش موفقی داشته باشد، دیدیم زبان دنیا را بلد بودن مهم نیست خندیدن مشکل را حل نمی‌کند بلکه نگاه پشتوانه تاریخی به کشور و کاردان بودن کار را حل میکند.

امام جمعه کهگیلویه با یادآوری یورش رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی به اردوگاه جنین گفت: رژیم غاصب حتی نمی‌توانند یک اردوگاه را تصرف کنند و علی‌رغم همه تلاش‌هایشان، اما ناچار به عقب‌نشینی شدند، چون امروز جبهه مقاومت توانمند و جوانان آن به این خودباوری رسیدند که باید بایستند و دفاع کنند.

وی با توجه به تبعیض نژادپرستی در فرانسه خطاب به مکرون اظهار کرد: جوانان را نکشید، خیابان جای تانک نیست، نژادپرستی را جمع کنید.

وحدانی‌فر افزود: امروز فرانسه مردم را به حضور در شبکه‌های اجتماعی تهدید کرد و کسی صدای آن بالا نیامد اما برای ایران ناله سر می‌دادند؟ امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: مسئله قرآن‌سوزی اقدامی ضد اخلاق و انسانیت برای مدعیان دروغین آزادی بیان بود، این هتک حرمت به قرآن، هتک فضیلت انسانیت بود و علت آن نفوذ قرآن و اسلام است.

وی ولادت امام کاظم را تبریک گفت و افزود: ایران شیعه‌خانه فرزندان امام کاظم(ع) است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که در آستانه سفر رئیس جمهور به استان هستیم گفت: این سفر رونق و پیشرفت استان را در پی دارد، چندین ماه است مسئولان تلاش می‌کنند و همه آن‌چه را لازم بود آماده شده است و امیدواریم ریاست جمهوری نگاه خوبی که در دیگر استان‌ها داشتند این‌جا هم داشته باشند.

وی در توصیه‌‌ای خطاب به آقایان همیشه در صحنه سیاسی و کاندیدای انتخابات در کل استان گفت: سفر رئیس جمهور سفر انتقام‌گیری نیست، در این سفر افتراق‌ها را کنار بگذارید و برای پیشرفت استان تلاش کنید، بنده نه طرف‌دار کسی هستم و نه از کسی حمایت می‌کنم اما می‌بینم برخی اختلافات به ضرر استان است، اشخاص را نقد کنید برنامه‌ها را نقد کنید اما اصل سفر نباید تحت تاثیر مباحث قرار بگیرد.

وی هم‌چنین خطاب به کاندیدای انتخابات گفت: برخی وعده‌هایی می‌دهند که در اختیار رئیس جمهور هم نیست، یک بار هم قانون اساسی را بخوانید و این وعده‌ها که می‌دهید چی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *