واکنش تند پزشک گچسارانی به اظهارات تاجگردون :ماهیت این فرد را نفهمیدیم/یک روز بویراحمدی است و روز دیگر نفرت دارد+عکس

پزشک گچسارانی که در مرحله نخست ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرده بود به اظهارات غلامرضا تاجگردون در نشست روز گذشته بخش بوستان شهرستان باشت واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا:پزشک گچسارانی که در مرحله نخست ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرده بود اما صلاحیتش برای ادامه کار احراز نشد؛ به اظهارات غلامرضا تاجگردون در نشست روز گذشته بخش بوستان شهرستان باشت واکنش نشان داد.

 

بهبود گرجی زاده در صفحه مجازی خود نوشت: چند سال قبل به آقای تاجگردون گفتم: صیدالی دوست شماست و قصد دارید منصب شرکت نفت را به او واگذار کنید، در همین رابطه  نامه ای برای یک  ژن خوب ارسال کردید که در  محتوای آن  نامه به جذب صیدالی اشاره شده بود، از طرفی بیان کردید نتیجه را به من اعلام کرده و این را موضوع را جدی بگیرید.
در آن زمان که صیدالی مدیر کل شرکت گاز بود، آقای تاجگردون جواب بنده را دادند و خطاب به بنده گفت: من و بویراحمدی؟ امکان ندارد منصب شرکت نفت را به یک بویراحمدی واگذار کنم، اما مدتی  بعد صیدالی منصب شرکت نفت را تصاحب کرد.
در همین خصوص  تاجگردون در یک نشست انتخاباتی در بوستان باشت که جمعیت بویراحمدی زیادی دارد خطاب به آنها و  پشت تریبون بیان کرد: من خودم بویراحمدی هستم.
با این وجود من نفهمیدم ماهیت تاجگردون چیست،  یک روز این همه نفرت از بویراحمد دارد و یک روز بیان می کند من بویراحمدی هستم، یک روز می گوید باوی هستم، و روز دیگر  بیان می کند  گوهرگانی هستم.
به کجا رسیده ایم که چنین بوقلمون صفت هایی برای ما تعیین و تکلیف می کنند.
image_460_423-1
منبع :صبح زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *