در حاشیه بازدید مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه از ورودی سوق به دهدشت: ورودی دهدشت به طولیان آسفالت می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: در ادامه کار روی ورودی های شهر دهدشت ورودی طولیان به طول ۲ کیلومتر آسفالت می شود.

به گزارش حرف مردم،علی اصغر تارم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: که برای تکمیل ورودی شهر سوق به دهدشت ۱۴ و برای ورودی دهدشت به چرام ۱۰ و برای ورودی دهدشت، طولیان – قلعه رئیسی نیز ۱۴ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: ورودی دهدشت به طولیان که از ورودی های مهم این شهرستان است و بار ترافیکی زیادی را متحمل شده و در این سال ها کا زیر سازی آن انجام می شد و با مشکلاتی هم رو به رو شد که باعث کندی عملیات این پروژه شد، این ورودی  از اوایل شهریور به طول ۲ کیلومتر از سمت دهدشت آسفالت می شود.

تارم عنوان کرد:مهم ترین مشکلی که در انجام این پروژه ها داریم این است که این طرح ها از طریق منابع استانی تامین هزینه می شود که قادر به اتمام این طرحها نیستیم و باید این طرح ها در زمره طرح های ملی تامین هزینه می شد.

وی در خصوص آسفالت راه روستایی در کهگیلویه اظهار کرد: ۸۰ درصد از اعتبارات این طرح‌ها از منابع ملی تأمین خواهد شد و میانگین شاخص آسفالت راه روستایی در این شهرستان ۴۵ درصد است که شاخص پایینی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها شاخص آسفالت راه روستایی به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *