هشدار علی معنوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به سازمان بازرسی استان:در اجرای آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نظارت دقیق داشته باشید/مردم از استخدام های فله ای و طایفه ای به ستوه آمدند

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در توئیتی نسبت به برگزاری و نظارت و اجرای درست آزمون استخدامی این دانشگاه به سازمان بازرسی استان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ یکی از مشکلاتی که در طول عمر دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از همه دوران ها سر باز کرد و مردم از این وضعیت به ستوه آمدند بحث استخدام های فله ای و طایفه ای بود.
یادآور می شود که، استخدام هایی که منجر به احکام سنگینی مثل شلاق برای مدیران استان شد و تقریبا آبروی استان با چنین اقداماتی در معرض خطر قرار گرفت.

IMG-20191207-WA0020
در همین خصوص علی معنوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در توئیتی آورده است: از همین حالا سازمان بازرسی استان را به نظارت دقیق در اجرای آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فراخوان می کنیم تا فردا روزی مسائل و مشکلات قبلی تکرار نگردد و دانشگاه دوباره متهم و دارد حاشیه استخدام ها نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *