قاضی حسین زاده خطاب به سیاسیون کهگیلویه: کهگیلویه بزرگ نیاز به تفکر دارد/کاندیداها بدون وابستگی به ثروت و قدرت‌ها باید وارد شوند/ در کهگیلویه بزرگ جایگاهی برای جوانان در این عرصه وجود ندارد

روحالله حسین زاده از قضات برجسته هم استانی با انتقاد از رویه سیاسی موجود در کهگیلویه، خواهان حضور جوانان با تفکر در عرصه انتخابات مجلس با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب شد.

 به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی افق دنا” ؛قاضی حسین زاده متولد سال ۱۳۶۳ و جوانی با دیدگاه محرومیت زدایی ، دارای توانایی بالایی در حوزه های شغلی و وظایف محوله ،و  یکی از قضات مهم تهران بزرگ است  که چندی پیش  در مصاحبه از حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ پرده بر داشت.

حسین زاده در مصاحبه ای با کبنا، اعلام کرد که: کهگیلویه بزرگ و استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر نیاز به تفکر و فکر دارد.
وی گفت: کاندیداها بدون وابستگی به ثروت و قدرت‌ها باید وارد شوند و تاکید مقام معظم رهبری این است که  جوانان وارد عرصه‌ها و امورات کشور شوند.
حسین زاده گفت: جوانان ما در این استان جایگاهی ندارند و حیات خلوت هستند برای آقایان. کسی به غیر از پیرها نمی‌توانند وارد شوند. جوانی که خودش را اصلاح طلب و اصولگرا می‌داند و زیر پرچم این آقایان می‌روند. در کهگیلویه بزرگ که جایگاهی برای جوانان در این عرصه وجود ندارد و برخلاف بیانیه گام دوم انقلاب، ژنرال‌های سیاسی استان دست از دعوای خودشان بر نمی‌دارند تا یک جوانان به عرصه‌های مهم کشور وارد شوند. چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به خاطر یک جوان کنار نمی‌روند.
این فعال فرهنگی گفت: جنگ را جوانان اداره کردند، ۱۳ آبان و ۱۶ آذر را جوانان درست کردند و پیرها باید کنار بروند و عرصه را به جوانان بگذارند. جوانان کهگیلویه نزد این آقایان جایگاهی ندارند. در این ائتلاف نیروهای انقلابی جوانان جایگاهی ندارند. برخی آقایان گریبانگیر فساد سیاسی و رانت خواری شده اند. جرأت این را ندارند که میدان را به جوانان بدهند. یک جوان باید بیاید  و جاده را صاف کند. من می‌خواهم جاده صاف کن جوانان کهگیلویه بزرگ شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *