مشاور وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران: مجلس باید جوان و انقلابی باشد/کهگیلویه در بن بست قرار دارد / از ۲۵ سالگی مسئولیت داشتم اما ماشین و خانه هم ندارم

عصر امروز فرزاد نجات نیا مشاور و دستیار مردمی وزیر ارتباطات با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛ نجات نیا پس از نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه این توانایی را به عنوان یک جوان انقلابی در خود میبینم که بتوانم در کهگیلویه بزرگ نقش ایفا کنم، در راستای گام دوم انقلاب به عنوان یک تکلیف حضور پیدا کردم؛ مجلس باید جوان و انقلابی باشد تا بتواند زمینه ساز کابینه جوان و انقلابی باشد، همه ما باید از شورای نگهبان به عنوان دستگاه نظارتی تمکین کنیم.

وی افزود: ما باید بدانیم که مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون گذاری و همچنین نظارت بر حسن اجرای قانون را دارد، نباید فراموش کنیم که در دهه چهارم پدیده ای به نام عصر دیجیتال داریم و متناسب با مطالبات مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان باید تلاش کنیم؛ کهگیلویه در بن بست قرار دارد و همچنین با وجود پتانسیل هایی چون نفت و گاز در آسیب های اجتماعی آمار مناسبی ندارد.

نجات نیا گفت: اگر به عنوان نماینده مردم انتخاب شوم صدای مردم خواهم بود، با نسخه های دیروز برای دردها و آلام امروز راهی نخواهیم یافت، شصت ساله های ما اقتصاد را باختند. باید همه همت کنیم و و با رویکرد جوان گرایی و تحول در کنار هم قرار بگیریم، تراژدی چپ و راست برای همیشه باید از قلب جوانان بیرون برود.
وی در ادامه گفت: نماینده کهگیلویه در هیچ دوره ای نبودم اما کمتر از آن ها مراجعین مردمی نداشتم. کمترین انتظار مردم این است که صدای آن ها را بشنویم.

این چهره اصولگرا در خصوص وعده های اشتغال به مردم گفت: وظیفه نماینده مجلس اشتغال به صورت مستقیم نیست اما از ۲۵ سالگی تا الان هر کس مراجعه کرده فارغ از نگاه های سیاسی  به خاطر اعتبار خودم اگر کاری از من ساخته شود کوتاهی نخواهم کرد.

نجات نیا در پاسخ به سوالی درباره این که آیا بچه پولدار هستید گفت: بنده به عنوان ژن خوب نبودم و تنها کسی هستم که بدون حمایت هیچ کدام از افراد در تهران مشغول هستم و از ۲۵ سالگی مسئولیت داشتم اما ماشین و خانه هم ندارم.
وی تاکید کرد: دوقطبی چپ و راست برای کهگیلویه به تراژدی  تبدیل شده است و دوقطبی آینده تقابل پیری و جوانی است.

نجات نیا در پاسخ به سوالی درباره برجام گفت: دولت و مجلس باید به آنچه که منویات مقام معظم رهبری در مورد برجام بود عمل می کردند و آن چه در ۲۰ دقیقه در مجلس تایید شد اشتباه بود و مواضع ما مواضع نظام و منویات مقام معظم رهبری است.

 

منبع: صبح زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *