هشدار نماینده کهگیلویه به روحانی: دولت از معرفی کابینه حاشیه‌ساز پرهیز کند

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید پاسخگوی هرگونه رای اعتماد به وزرای ناتوان و ضعیف باشد.

به گزارش حرف مردم، عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران ظهار داشت: وزرای پیشنهادی دولت به مجلس باید در حوزه کاری خود توانمند و قوی باشند و هدفی جز خدمت بی منت به مردم و نظام نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت نباید خود را هزینه وزرای حاشیه ساز کند افزود: در تمام دولت‌ها هر وزارتخانه‌ای پذیرای وزیران حاشیه ساز و ضعیف بوده دلیل آن عدم توجه مجلس به وطیفه نظارتی بوده است.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه کاری به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی ندارم بلکه نوکری مردم را برای خود افتخار می‌دانم  ابراز کرد: ارزش‌ها نباید در این مملکت خدشه دار شود و کسی این اقدام مذموم را انجام دهد جای وی در این کشور نیست.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: دوران رقابت‌های انتخاباتی تمام شده و هم اکنون زمان رفاقت‌ها برای ساختن کشور و رسیدن به آرمان‌های نظام، انقلاب، امام و رهبری است و امیدوارم دولت با معرفی کابینه‌ای در این راستا بیش از گذشته برای تحقق این مهم گام بردارد.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *