رئیس اداره ارشاد کهگیلویه در آیین تجلیل از خبرنگاران توسط نماینده مردم در مجلس، مطرح کرد: کسی که بخواهد مدیرکل شود باید خواسته های همه سیاسیون و غیر سیاسون را پیاده کند

آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه بزرگ توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ برگزار شد.
به گزارش افق دنا: در ابتدای این مراسم مشاور رسانه ای عدل هاشمی پورگفت:دعوت ما در خصوص مراسم روز خبرنگار به صورت مجازی بوده است و این دعوت با همکاری ادارات ارشاد شهرستان ها صورت گرفته است.
در ادامه  ایرج کاظمی جو با تبریک روز خبرنگار گفت:از نماینده محترم کهگیلویه بزرگ به واسطه برگزاری این مراسم تقدیر می کنیم و علت تاخیر در اجرای این مراسم وجود برخی مباحث بود که امروز برگزارشد.
وی افزود:آنقدر شهامت دارم که از خبرنگارانی که از مراسم تجلیل جا ماند عذرخواهی کنم و از انجمن خبرنگاران نیز عذرخواهی می کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه گفت:نقدهای عالمانه و منصفانه را باید قدردانست ولی نقدهای غیر منصفانه نیز باید منصفانه تر شوند.
وی افزود:وجود انجمن های مختلف در حوزه فرهنگ نشان از رشد فرهنگی در حوزه های مختلف است ولی انجمن خبرنگاران به واسطه رسالتی که به دوش دارند منصفانه و باشجاعت نقد می کنند.
وی گفت:وقتی خبرنگاران جهت گیری سیاسی داشته باشند ره به جای نخواهند برد ولی هر حوزه ای یکسری مشکلاتی دارد که این دسته خبرنگاران بدون شک خودشان متضرر می شوند.
کاظمی جو گفت:بدون توجه به نگرش سیاسی خود در حوزه کاری ام تلاش می کنیم تا بهترین ها را برای تعالی فرهنگ به کار ببریم.
وی در ادامه گفت:هیچگاه در حوزه فرهنگ سیاسی کاری نکردم ام چرا که فرهنگ از سیاست متضرر خواهدشد.
رئیس ارشاد کهگیلویه گفت:بحران امروز اداره کل یک مشکل است یکی از سایت ها تیتر زده بود که کاظمی مورد اعتماد عدل هاشمی و محمد موحد است.
وی گفت:وقتی یکی از خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات سئوال کردند که گزینه های برای مدیرکلی هستیدکه بنده گفتم بنده شرایط لازم را ندارم.
کاظمی گفت:کسی که بخواهد مدیرکل شود باید خواسته های همه سیاسیون و غیر سیاسون را پیاده کند که به دلیل آفت دانستن این موضوع از آن خودداری می کنم.
وی گفت: از زحمات نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ به واسطه خدمات ایشان قدردانی می کنم که باید منصف باشیم و خدمات و زحمات را ببینیم.
کاظمی جو در پایان گفت:رویکرد این جلسه نشان دهنده حضور خیلی خوب چهره های شاخص خبرنگاری در این مراسم هستیم.
منبع:صبح زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *