اندر احوالات بخشداری سوق: بخشداری که بدون بخشدار اداره می شود!

مشکلی که مردم سوق این روز ها از آن گلایه مند هستند نبود بخشدار در این بخش است. آخرین بخشدار بخش سوق تورج رزمجو بوده که هم اکنون معاون برنامه ریزی فرمانداری کهگیلویه است.

به گزارش افق دنا: بخش سوق یکی از بخش های شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و‌بویر احمد است  و طبق برآوردهای پیش از ۱۳۸۳ دارای ۵٫۶۷۳ نفر جمعیت و در سال ۱۳۸۳ دارای ۷۹۰۰ نفر جمعیت بوده‌است. سوق در استان، به شهر دانش و هنر معروف است.

اما مشکلی که مردم سوق این روز ها از آن گلایه مند هستند نبود بخشدار در این بخش است. آخرین بخشدار بخش سوق تورج رزمجو بوده که هم اکنون معاون برنامه ریزی فرمانداری کهگیلویه است.

یکی از شهروندان سوقی در گفت و‌گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: بخشداری سوق این روزها هیچ گونه کارایی نداشته و فقط یک آبدارچی در آن مستقراست و اگر کسی کار اداری در حد یک امضاء با بخشداری داشته باشد باید حتما به فرمانداری دهدشت مراجعه کند و این خود برای مردم دردسر آفرین است.

وی افزود:مردم شهر سوق با بخشدار قبلی و یا فرماندار مشکلی ندارند و قصد تخریب آن ها را نیز ندارند، اما تنها خواسته مردم این است که در انتخاب و معرفی بخشدار، فرمانداری سرعت بیشتری به خرج دهد تا شرایط برای عموم مردم بخش به حالت عادی برگردد و بتوانند مشکلات خود و‌فعالیت های اداری خود را در شهر سوق حل کنند.

گفتی است که با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی لزوم معرفی و صدور حکم بخشدار جدید بیش از پیش احساس میشود چرا که شخصی که به عنوان بخشدار یک بخش معرفی میشود زمان نسبتا زیادی لازم است تا  با جو آن بخش و مردم آن آشنا شود و هر چه این معرفی دیرتر صورت گیرد میتواند در مدیریت بخشدار آینده سوق در مورد مسایلی چون انتخابات تاثیر گذار باشد.

امیدواریم که مجموعه فرمانداری کهگیلویه در مورد این مشکل تصمیم ویژه و حساب شده ای اتخاذ کنند تا هر چه زود تر شرایط اداری بخش سوق به حالت قبل برگردد.

منبع: کهگیلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *